Gå til innhold

Bergenstreff for oss +/- 30 år


Mari75

Anbefalte innlegg

Heisan!

 

Prøver meg likegodt på å invitere til et treff snart, for oss som er rundt 30 år. Litt om meg: er 31 år, gift, venter ei lita jente 17. juni. Det er vårt første barn, så vi gleder oss veldig! Håper det er flere andre med termin rundt da? Hadde vært veldig kjekt bli kjent med flere andre som skal ha permisjon på omtrent samme tid. Men meld dere på treff, uansett når dere venter!

 

Jeg foreslår Bølgen & Moi tirsdag 20. mars kl. 19.00

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Dette vil jeg også være med på!

 

Jeg er 30 og venter en lillesøster (tror vi da) til storebror på 2,5 i slutten av mai. Gleder meg til treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Så kjekt at flere over 30 venter også =))

Jeg er 32 år og venter barn nr 2 i juni. Fra før har vi en gutt som blir 2 år til sommeren. Kan hende jeg dukker opp tirsdag 20.mars. Ingen garanti ettersom vi står midt i flytting og styr. Jeg holder meg oppdatert her på sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst å være med på treff:) Selv er jeg "bare" 28, fyller 29 i mai. :)Venter min 3. 25 mai, og det ser ut til å bli jente nr 3. Jeg har ikke vært på mer enn 1 treff, så hadde vært kjekt å være med på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 31 og har termin i april og har en liten gutt fra før som blir 2 til sommeren. Kommer gjerne hvis ikke det kommer noe i veien, eller jeg blir enda trøttere på kvelden er jeg er nå :)

 

Gry

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hørtes trivelig ut! Jeg er 29 og venter min førstefødte veldig snart, dvs 26. mars. Har en følelse av at den lille har god tid, så om jeg får rett dukker jeg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

høres kjekt ut!

Jeg fyller 30 i april, og har ikke termin før 1.september men kan kanskje komme likevel? :)

Dette blir min førstefødte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!

 

Kjekt å se at det er flere som vil være med på treff tirsdag 20. Jeg bestiller bord når det nærmer seg, og håper vi blir en god gjeng.

 

Ønsker dere alle ei riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Høres veldig koselig ut å treffes! Vi har en gutt som blir 4 år i juli, og venter lillebror 24. juni! Gleder oss veldig veldig masse! Selv blir jeg 27 år til høsten, men blir gjerne med på treff hvis alderen er passende?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kan desverre ikke tirsdager, men håper det blir vellykket slik at dere planlegger flere treff, for da vil jeg gjerne være med (dersom det ikke er en tirsdag). Er 30 år, har termin i mai, første for meg.

 

Håper dere får det kjekt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er blir også 27 til høsten, og venter vår andre i juni. Kjekt å treffe andre i samme situasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Jeg er 31 år,gift og venter jente nr 3.Jeg har termin 4.juni.Høres kjekt ut,har ikke vert på treff før.Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg er nettopp fylt 30 og venter nr. 2 i april. Har en liten jente på snart 2 år fra før.

 

Jeg blir gjerne med på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

det hørtes veldig koselig ut! Jeg har termin 12.juni og venter gutt nr. tre. Har mye bekkenløsning så jeg lurte på hvordan sitteplassene er der--er det sofa, myke stoler? Gir tilbakemelding senere om jeg kommer--får se an formen litt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marihøne

 

Det er sofaer på nederste planet, jeg synes også det er tungt å sitte lenge på harde stoler så jeg kan reservere et bord der ved sofaene.

 

Ellers kjekt at det er så mange som vil på treff!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg blir gjerne med også. Jeg er 33 år, gift, bor i sentrum og venter en liten gutt i slutten av mars. Jeg har ei jente fra før som snart fyller 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Så kjekt!

Jeg er 32 og venter min førstefødte 1 mai:)

Gleder meg til treffings!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mari

 

For et bra initiativ! Jeg vil veldig gjerne være med på treff. Blir 30 i april så det blir kjempetrivelig å møte så mange i samme aldersgruppe. Venter nr 3 i juli og har to gutter fra før på 2 år (tvillinger) som skal bli storebrødre til en gutt til;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg kan ikke komme pga. at det kræsjer med trening, men blir gjerne med en annen gang om vi kan ha treff en annen dag enn tirsdag. For meg passer mand.best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan jenter!

 

Nå har jeg bestilt bord til oss på Bølgen & Moi kl. 19.00 tirsdag 20. mars. Ser ut som vi blir bortimot 15 stykker, det skal bli kjekt å bli kjent med dere!

 

Neste gang kan vi finne en annen ukedag, slik at det passer for dere andre også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har dessverre fått en skikkelig vårforkjølelse - så jeg må dessverre holde meg hjemme i kveld :(. Har ikke lyst til å smitte noen andre.

 

Men - kos dere i kveld og så satser jeg på å komme neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.

 

Måtte berre skriva nåken ord.Artigt at du og eg er født samme år og har termin samme dag =) 25.MAI...Eg venter mitt første lille nurk.Skal denne gruppen samles flere ganger før mai mnd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg håper virkelig det. Det var et veldig vellykket treff sist gang og det hadde vært kjekt å møtes igjen snart.

Jeg mener å huske at det var Mari75, organisator for forrige treff, som skulle legge ut aktuelle datoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...