Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk første barnet i april 2005. Han har aldrig passet henne, aldrig bytt en bleie, aldrig matet osv.Han har heller nesten aldriv vært med på sykehus, noe vi har vært masser pga att hun har en liten hjereneskade og er født døv. Ikke ens på operasion (cochlea-implantat) var han med!

Blev gravid igen i januar 2006, ett barn han ikke ville ha, så jeg flyttet i april 2006. Vi blev enige om att han skulle ha den første jenta annenver helg, men ikke. Snart ett år siden jeg flyttet og han har ikke hatt henne enda. På lørdag kom han hjem fra filipinerne, og vet dere vad; han har møtt en 22 år gammel filipin som han ska ta hit til norge! Han måste alltså ta hand om henne, socialisera henne førsørge henne osv.

Han tar ju ikke ens hand om sine egne barn!

Blir så irritert alltså! Jævla mannfolk!

Takk og lov har jeg ikke noen følelser kvar for honom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...