Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg har så stor mage fått allerede nå. Og det er ikke noe særlig kul der, men magen virker så oppblåst. Når jeg strammer magemusklene, går magen tilbake og blir nokså flat, men jeg kan jo ikke gå rundt og stramme magemusklene hele tiden heller. Føler ikke at jeg har gravidmage, men ser bare pløsete ut. Som om jeg har fått en skikkelig bilring... Litt irriterende altså...

Andre som har det sånn? Noen som har magebilder fra uke 15 å vise meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 14+5 i dag. og har større mage enn forrige gang. Nå tusler jeg rundt i mammabukser, som jeg kjøpte i ca uke 16-17 og de har jeg alt gått med i et par-tre uker... Tror det er vanlig å få mage litt tidligere enn 1.gang.. men vet jo ikke..

Skrevet

fikk mage allerede i uke 9 denne gang jeg.. begynte me mamma bukser da jeg var 11 uker,fikk ikke på meg noe klær..raste veldig fort opp i vekt å jeg da, selv om jeg spiste sundt og moderat..med 1 mann fikk jeg ikke mage før 4-5 mnd...

Skrevet

Tror dere det jevner seg ut etterhvert? At jeg ikke blir enorm på slutten mener jeg?

Skrevet

har bilder på nicet mitt.men jeg erstor fra før da... men jeg merket godt magen når jeg var 15 uker.

Skrevet

har bilder i albumet mitt her, eller hva d heter :) er andregangs, og mage bilde er tatt i uke 15. Nå er jeg 16+3, og magen har ikke blitt større.. Jeg skulle heller ønske jeg hadde fått litt mage jeg da... :)

Skrevet

Jeg har skikkelig mage - er inne i min 16. uke nå. Var til jordmorskontroll i dag, og hun sa også at magen var stor også denne gangen (var det med lillejenta mi som jeg fikk for 2,5 år siden også). Jeg er så kort mellom bekkenet og ribbena så da legger babyen seg "utenpå" magen ganske tidlig - har ikke så stor plass å vokse på inni meg da for å si det sånn:)

Livmora gikk ca litt over navlehøyde nå.

Forrige gang, for 2, 5 år siden trodde folk at jeg snart skulle føde da jeg var i 4. mnd.

Men vi er vel forskjellige, og jeg synes det er greit å få mage tidlig jeg da - er så stolt av den så:)

Klæm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...