Gå til innhold

Noen her som har grå hår? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at det er nye hår som vokser ut som blir grå, eller kan et hårstrå bli grått i tuppen, men ikke inn mot hodet?

Uff, uff, syntes jeg så et grått hår :o(

Moren min fikk grått hår i begynnelsen av 30-årene, faren min har nesten ikke grått, og han nærmer seg 60. Håper jeg ligner mest på ham!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare grått hår når etterveksten titter fram... Ser ikke på det som noe problem egentlig. Det finnes så utrolig mye fint på boks!

Skrevet

Nei jeg har ikke grå hår enda, men med all den fine hårfargen som finnes så skal vi nok få gjemt dem når de kommer :)

Skrevet

Det kommer med antall unger ,DET har jeg funnet ut:0))Har funnet grå hår siden jeg var 28 og ble tre barns mamma ;0)

Pappa ble ikke grå før han var over 50 og mamma er ikke grå ennå,55 år.Mens bestemor ble hvit i håret tidlig,tipper på at jeg har arva henne..For de "grå håra" mine ,er kritt hvite,ser helt dumt ut i mørkt hår :0(

Skrevet

Fant mine første grå hår da var 27....... og de stripene i front er grå hele veien ja - men n er de borte... for en stakket stund... hehe

Skrevet

Det er noen grå innimellom,ja.

Kom spesielt mange da min eldste datter nådde tenårene =)

De vokser ut av seg selv, disse grå på mitt hode. Grå fra begynnelse til slutt. De som ikke er grå, er fremdeles helt mørke.

Man kan farge håret, eller stripe det, om man ikke vil ha grått hår tidlig.

Mange muligheter =)

Skrevet

oh yes, rikelig, heldigvis finnes det dyktige frisører!! Enig i at det kommer med antall barn...............Vel vel , det finnes vel verre ting enn grå hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...