Gå til innhold

Gråter etter orgasme ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de senere år hender det at jeg bryter sammen i gråt etter orgasne (ved samleie). Synes jo selv dette er noe komisk og jeg og samboer ler godt av dette. Vet ikke hvorfor det skjer, det kommer bare med en gang etterpå.

Flere som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hender det at jeg gjør. Er jo veldig mange følelser i sving når man har sex og når man når et herlig klimaks kan det til tider bli "for mye"...

Jeg opplever det vel oftest om vi har "make up sex" eller blir litt overrasket av et godt nummer. At man ikke er like tent i starten, men så tar det helt av likeve :0)

Skrevet

Jada, opplever det stadig vekk jeg. Veldig pinlig første gangen det skjedde, mannen min forsto ingenting å trodde han hadde gjort noe galt. Nå syns han bare det er morsomt, da vet han at han har gjort det bra ;-)

Skrevet

Det har skjedd at jeg har begynt å gråte etter en virkelig intens orgasme men det er lenge siden nå! Man blir jo mere følsom når kroppen gir så mye av seg selv. Mannen min ble også helt rar og trodde noe var galt helt til jeg fikk forklart han at orgasmen og sexen gjorde meg så glad og overfølsom. Da syntes han bare jeg var søt! Håper jeg snart er søt på den måten igjen da!

Skrevet

Jeg begynner ofte å gråte om vi har sex igjen etter en lang tid uten, da er det så mye som har bygget seg opp at alt skal ut på en gang :) Gråter også litt innimellom fordi han gjør det så spntant lissom :) Gråter fordi jeg skjønner at han elsker meg og bare meg, og fordi jeg elsker å ha han nært inntil meg. Har bare så masse følelser som skal ut at det resulterer i gråting, men glad gråting da :)

Skrevet

Flott å høre at det er flere av oss siiiipere ;-)

Da skal jeg bare fortsette å gråte av hjertens lyst hi hi......

HI

Skrevet

Ikke jeg, men ei venninne som jeg slikket og fingret til det gikk for henne. Beste orgasmen hun hadde hatt sa hun etterpå.

*Stolt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...