Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hvor mange dager etter EL var det? Lite eller mye blod? Ferskt eller brunt blod? Slimete? Hvor lenge varte blødningen?
Gøril og Jesper :) Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jeg fikk blødning noen dager etter at jeg fikk satt inn egg (dette er prøverør). Regner med at det var egget som festa seg da, for jeg har aldri blødd/spottet sånn midt i forsøk eller vanlig syklus. Kan derfor ikke svare på alle spm.. (ang etter el) Men, det var ganske mye som kom til meg, jeg måtte bruke bind, og det varte i et par dager.. Det var brunt.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg fikk festeblødning 8 dager etter EL. Det var ikke så mye blod, men det var ferskt og slimete. Jeg var sikker på at mensen kom. Dette var på kvelden da jeg skulle legge meg så jeg bare tørket det bort. Morgenen etterpå var det ingenting
Pixie 77 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Jeg hadde festeblødning, men husker ikke helt når. Blødningen var liten og varte ikke mer enn en dag. Ikke spesielt slimete, men helt lys rosa og ulik mensblødning (derfor jeg husker at jeg hadde det). Regner med at dette varierer fra kvinne til kvinne...
MathildeC Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Jeg hadde en liten blødning ca en uke etter EL og trooor det var rødlig. Hadde også en tredagers "blødning" da jeg skulle fått mensen, dette var veldig lite og brunt.
Sommerfugl78 Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Varte ca fem dager, da jeg skulle hatt mensen. Var mørkt/brunt, mye mindre mengde enn vanlig. Trodde det bare var en "rar" mens, så det gikk enda et par uker før jeg begynte å tenke at jeg kanskje var gravid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå