Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at alle har menn som alltid har lyst på sex og som maser om det,legger opp til det osv. Her hos oss er det jeg som vil oftest, han som har vondt i hodet oftest.. Har gått mange runder med meg selv for jeg har følt meg så avvist, blir jo proppet ørene fulle av media og hele verden at menn kun tenker på sex, og når min mann da ideelt vil ha sex 1-2 ganger per uke, er det jo lett å trekke konklusjonen at det er meg det er noe feil med.. Men etter å ha snakket mye sammen her hjemme begynner jeg å roe meg med at det bare er sånn, alle er ulike, og ikke alle menn vil hele tida.. Men har jo inntrykk at min mann (som er veldig flink til å kose og massere og andre hyggelige ting istedet for sex) er litt sjelden sånn sett.. Hva med deres menn? Noen fler som tar dette med sex litt med ro..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene nei. Her i huset er det JEG som vil og han som trekker seg unna. Føler meg lite tiltrekkende og direkte unormal. I samfunnet ellers er det visst bare menn som har lyst og damene hodpine.

Skrevet

Ja, nesten dumt å signere med annonym her for alle er jo forskjellig og bør jo ikke være flaut at mannen ikke er en sexmaskin;-)

Min synes nok ca en gang i uken er perfekt. Han er også ganske så kosete av seg.

Skrevet

Nå er det leeeeenge siden vi har hat sex.Off,må snart hoppe i det.hehe-Men før jeg var gravid hadde vi sex et par ganger i mnd.Da var det begge som tok intiativ.Han har aldri vært noe mann som har mast om sex,nei...

Skrevet

Jeg kunne gitt mye for 1-2 ligg i uka! Min sambo synest vist det er nok med 1-2 per mnd :(

Skrevet

Jeg ønsker mer sex enn det vi har.. Men at sambo skal ta initiativ til dette. Føler meg litt dvaskete etter fødsel og kanskje litt mindre sexy også... Derfor er det så viktig at han tar initativet ... Nå har vi 1-2 ganger i uka.

Skrevet

Godt å se det er flere som ikke er sammen med sex-maskiner da, he he. Er sikkert mye mer vanlig enn man tror.. Stakkars gutta egentlig, for et press det må være å lese avisa hvis de sjøl ikke er kåte konstant.. Får vel bare innse at "alt er normalt"..

Hovedinnlegg-skribenten:)

Skrevet

Ja, samboern min synes jeg har litt forvridd og gammeldags syn på det der;-)

Skrevet

hehe, dette er eb evig problemstilling... her i huset er det han som vil ha. helst 2-3 ganger om dagen men han skjønner at det ikke lar seg gjøre når vi har fått lille snupp, så han nøyer seg med 1 gang om dagen...

Skrevet

Litt dårlig gjort å komme med et sånt innlegget på denne tråden!!! Her sitter vi jenter og føler oss lite atraktive og unormale fordi mennene våre ikke vil ha sex og da hjelper det ikke at du skryter av din som vil ha hele tida. Du under bygger jo det hovedinlegger skriver nemlig at vi er unormale.

Skrevet

Glem sex!Spis sjokolade i stede....!

Skrevet

huff, det var ikke sånn ment altså!! :( dere er jo ikke unormale... jeg syntes ikke sambo er unormal fordi om jeg aviser han av og til men det er jo fordi at man har så mye å bruke energien på i dagliglivet. og det var ikke for å skryte, syntes ikke det er lett å være den som aviser heller. beklager jenter, skulle holdt munn.

Skrevet

neida , ingen grunn til å holde munn, du sa jo bare fakta, det gjorde de andre og

Skrevet

Klart du ikke syns sambo er unormal selv om han vil ha mer sex enn deg. Det er jo DET som er normalt, nemlig at mannen har større sexlyst enn dama.

Skrevet

Er litt frustrert jeg i forhold til sex nå, min kjæreste orker ikke, så det er faktisk mnd siden sist, og jeg bare hater det. Begynner lure om det er meg det er noe galt med. Hjelper ikke si noe heller for det er jo bare sånn, han jobber masse da. Er jeg ogo eller???????

Skrevet

ifølge media, bim, dib og de fleste jeg kjenner: JO det er mest normalt at mannen har større lyst enn dama.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...