Gå til innhold

Flere som ikke har energi og er i dårlig form?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde man skulle få masse energi i 2.tri,men jeg er nesten like dårlig som i 1.tri jeg.. Eneste forskjellen er at jeg er ikke like kvalm,men når jeg er kvalm så spyr jeg.. Har en del vondt i hodet,og det funker jo dårlig i og med at jeg studerer foran pc'n hver dag:p Og en gang i blant blir jeg skikkelig dårlig hvis jeg står for lenge. Da blir jeg svimmel og må sette meg.. Blir supervarm og det blir trangt å puste.. Saksbehandleren på NAV forventer at jeg skal klare eksamen i mai,men hvis ikke det skjer et mirakel og at jeg får energi nok til å holde meg våken og jobbe dag og natt frem til eksamen,så er det lite sannsynlig.. Kjipt å være så uggen hele tida da... Håper at jeg ikke er den eneste(ikke vondt ment t noen altså...Men godt å vite at jeg ikke er den eneste)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her - fortsatt kvalm og kaster opp hver dag... =( venter jo stadig på at det skal gi seg da, er bare i uke 14 enda. Skikkelig slitsomt dette altså. Jeg har også mye vondt i hodet, men det er vel ganske vanlig i svangerskapet...

Får håpe vi blir bedre begge to snart - og at 2. tri blir en flott tid for oss også =) Lykke til!

Skrevet

jaaaaa,her også...jeg studerer også,og jeg har obligatorisk undervisning hver dag....skikkelig vanskelig å komme seg opp om morgenen,føles ut som jeg har hatt en 3 dagers fyllekule...har ikke hatt noen problemer hitill i svangerskapet,ikke spesielt kvalm,og aldri spydd,så er takknemmelig for det...er 15+6 idag,og klarte ikke å stå opp kl 0700 idag,er på do 6 ganger om natta,fordi knøttet spiller pinpongball med blæra mi...er ellers generelt trøtt og sliten...noe som går utover humøret mitt..og samboeren min...gleder meg til dette er over..lykke til ihverfall,du er ikke alene;)

Skrevet

*HI*

Jeg er 17+2 i dag... Jeg sa t sambo i går at jeg var veldig takknemlig for at han er så tålmodig... Tror han gleder seg til jeg er helt god igjen..