Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Fikk et kort av helsesøster med timer vi er satt opp på fremover. På den første står det "gruppe", hva går egentlig det ut på? Trodde det var en kontroll av vesla, men det er kanskje mer som barseltreff siden jeg ser det står "lege" å den om 2 uker? Noen som vet hva man gjør der, og kan mannen være med (ikke helt klar for trilletur alene enda...)? Takk for svar :-)
mammaentiltrulte Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 mannen kan alltid være med. men ikke mange som er det, vi har hatt to gruppe møter nå og bare vært vi mammaene forløpig. sitter å prater litt om hvordan hverdagen er og utveksler efrainger. helsesøster tar op noen temaer og informerer litt og så er det veiing pg måling av babyene. i hvertfall sånn det er her, bor i sande vi da.
jamlena Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Gruppe går ut på at man samles på kontroll med de som har omtrendt like gamle bebiser, og som bor i samme område. Her snakker man sammen og helsesøster ser på alle bebisene. Mor og far kan gå sammen, eller bare den ene kan gå. Tror begge deler er like vanlig. Hvertfall er det det på min gruppe. Legesjekker er jo personlig så da møtes man ikke som gruppe. Men ellers når det er vaksinasjoner ol. er det vanlig å møtes i gruppe. Dette er jo et hyggelig tilbud til de som kanskje ikke kjenner noen som går hjemme, eller har veninner med bebiser. Lykke til:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 Aha, da skjønner jeg litt mer. Takker og bukker. Da blir gubben med :-)
Bølle&Frøet Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Hos oss fikk vi ikke ha mennene med på dette. Siden det blir snakket mye om amming og fødsler. Men mennene er hjertelig velkommen på alle kontroller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå