♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Vi skal gifte oss i august. og alt jeg hører er at jeg må finne ut åssen jeg vil ha det, åssen det skal være osv osv osv Er dritt lei. Når jeg endelig fant ut åssen jeg ville ha brude bukketen min så fikk jeg den enkle beskjeden at budsjette mitt på den er satt til under 2000 kr, hallo jeg skal jo betale den selv. Vi gjorde en avtale med mine foredre og samboers foreldre at de skulle betale festen og alt som hører med der og jeg og sambo skulle betale det føre. Dvs at vi skal betale klær til oss selv, invitasjoner, kirke program hvis vi velger det, klær til brudepiker og brudesvenn, og blomster. evt transport til og fra kirken. Når jeg og sambo begynner å snakke om invitasjoner osv så ender det med krangling, vi har ganske forskjellig smak og jeg vil ha noe ikke alle har mens han gjerne vil ha noe litt enkelt. Jeg bare skjønner ikke hvorfor alt må være så komplisert. jeg har foreslått at vi kan ha en enkel middag med nærmeste, gifte oss på bygefogden og ha en stor flott fest etterpå. det var uasktuelt, han skal gifte seg i kirken. Har hatt den tanken selv at det er det jeg har mest lyst til men jeg orker snart ikke mer........ blir helt matt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Pust ut ) Sett deg ned å slapp av. Det blir bryllup allikevell. Prøv om dere kan møtes på halvveien. Det er jo en dag for dere begge, og da er det viktig at dere begge blir fornøyde.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 jeg vet. men det er hele tiden et eller annet. Er glad vi snart skal på to uker ferie så vi kan tenke på noe annet.
Vannmann35 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 He, he - det er ikke lett. Man må jo bare komprosmisse hele veien. Vil han ha noe enkelt og du noe mer spesielt, så må det jo bli noe midt i mellom det. Kanskje best å finne hver deres favoritt, så forhandle dere frem til en mellomting av de to. Men enige blir dere nok uansett til slutt! Bryllupsbukett til 2000 Kr er bare tull. Lån deg en bok om blomsterbinding på biblioteket og lag den selv - det er ikke veldig vanskelig! Alternativt kjøp en vanlig bukett med blomster, bare ikke si at det skal være en brudebukett - så får du den til ca 300-400 Kr i stedet....
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 slapp av alt ordner seg jo synes dere er kjempe heldig som får dekket så mye.. Dere burde være kjempe takknemlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå