Gullkornet! Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jenta mi på 5,5 lukter ofte fra underlivet. Hun blir vasket nedentil annenhver til hver kveld. Kan ikke finne ut om dette er en naturlig lukt eller om noe er galt. Ingen tegn på urinveisinfeksjon eller sopp da hun ikke har unormal tissetrang eller klør der nede. Noen som opplever det samme? Råd?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Merker litt dette fra min 5 åring også. Har lurt litt på om det er at de kanskje lekker litt eller det drypper litt i trusa når de har vært på do og så ligger dette og godgjør seg i løpet av dagen. Vet ikke, har bare sett på det som en mulighet. Vasker du din 5,5 åring????eller gjør hun det selv??? Har lurt litt på når de er så store at de må klare det selv. Når burde vi tenke på å slutte med å vaske dem???
Gullkornet! Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Hei, og takk for svar! Min datter begynte å vaske seg selv innimellom fra hun var 5. Men, på grunn av denne lukten vasker jeg henne oftest, da det ikke blir så grundig når hun gjør det. Synes imidlertid det er tid for at hun skal gjøre det selv hver kveld nå når hun er blitt så stor. Jeg får vel bare prøve å rettlede henne litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå