Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Fødte for ti dager siden og synes at jeg blør så mye fortsatt. Innimellom renner det ut liksom...
jamlena Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Blødde masse! etter 10 dager, kom og ut sånne.. ja.. ekle klumper.. men det var helt normalt. Men det vil, etter 14 dager begynne å stabilisere seg.
ma boi Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Jeg blødde i mange uker! Trodde det var unomalt, men det er veldig vanlig. Tror jeg blødde i vel seks uker, selvsagt litt avtagende etterhvert, men fremdeles slik at et truseinnlegg var for tynt. 10 dager siden, da er du vel midt i den perioden hvor skorpen på såret etter morkaken faller av, sånn omtrent? Da er det veldig vanlig med økt blødning. Kjøp antiseptisk grønnsåpe på apoteket og sett deg en 5 min. i et slikt såpevann 1-2 ganger om dagen. Kjempebra og kjempedeilig! Hvis du om en uke ikke føler blødningen har avtatt, ville jeg nok tatt kontakt med en lege/gyn. Foreløbig tror jeg du er helt innenfor normalen! Grattis så mye med ny baby!
AB73 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Jeg blødde veldig mye de to første ukene, mer enn kraftig mens. Da det kom klumper (mørke leverklumer som ikke trekker inn i bindet)ringte jeg til barselavd. på sykehuset. Jeg var inne til ultralydsjekk to ganger, og de så noen rester av morkaken i magen. Så lenge jeg ikke fikk feber eller at blodet luktet ille, var det ikke farlig. Dag 10 kom det en tydelig hinne-rest ut da jeg dusjet, ca. på størrelse med en en halv hanskefinger. Etter dette blødde det noe mindre, og jeg slapp utskrapning. Dersom restene ikke kommer av seg selv, tror jeg man må gjøre en utskrapning på sykehuset. Uansett ble jeg veldig slapp og litt uvel av å blø så mye, og startet med vitamin- og jerntabletter. Det hjalp! Nå er det gått seks uker, og jeg er helt ferdig med å blø. De siste to ukene har det kommet litt blod annenhver dag, men bare slik at det synes i trusa, ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå