CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Har i de siste dagene hatt en brennende følelse i brystet, kommer noen ganger etter at jeg har spist og når jeg har lagt meg. Regner med det er halsbrann? Idag er jeg skikkelig sår i halsen, nesten som en begynnende halsbetennelse, men er jo ikke syk da. Noen med bra tips som hjelper?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Sånn bortsett fra de grusomme midlene man får på apoteket... Smaker møkk alle som en syns jeg Jeg tar meg en slurk H-melk eller to når jeg kjenner d svir. Også hvis jeg våkner om natta med svie drikker jeg litt H-melk. Hjelper kjemepgodt og er ikke farlig. Ellers sier mange at Lovehearts hjelper, så d er jo verdt et forsøk;)
MillaMia Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Link og Gaviscon kjøper du på apoteket, det hjelper en liten stund. Gulrøtter hjelper også veldig bra for meg, også melk. En viktig regel er å holde seg unna stekt og sterkt krydret mat. Lykke til!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 Er ikke så veldig glad i ren melk, men sjokomelk/jordbærmelk er godt! Det går vel greit med det også håper jeg? Prøver det først før jeg kjøper noen dyre ekle ting på apoteket! Takk for tips!
HanseMo Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Mandler! Tygg i deg en liten neve med mandler... Godt og gjør godt! Jeg spiser dette og det fungerer bra på meg!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 kullsyre! og läkerol. Hjelper mot både halsbrann og kvalme
fox`y Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 eneste som fungerte på meg var Lovehearts..prøvde alt mulige midler men d var d eneste...
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 vaniljeis hjelper meg. er skikkelig plaget og vært det lenge,og har 18 uker igjen to go.
Annapanda har fått en til Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Lovehearts, det er var og er det eneste som har fungert på meg......billig og ikke minst godis......hihi!!!!
Mammamor =) Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Mandler hjelper, flatbrød hjelper, og havregryn (spis en skje tørt)
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Har vært plaget med halsbrann i hver dag, flere ganger om dagen i godt over en mnd nå...:/ Må innrømme jeg begynner å bli littegranne smålei! Jeg drikker melk når det er som verst, hjelper iallefall littegranne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå