Gå til innhold

har dere ex oppfølgning fra sykehuset???

fruen81 med mirakel i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på ul 21/03, da skal hef dit hver uke frem til uke 14, etter det skal jeg vente til uke 18 og ha kontroll time annenhver uke fram til term.

i uke 14-18 skal jeg ha fri periode, men komme på sykehuset om jeg blir redd eller bare vil ha en sjekk.

var på ul igår da så de ikke hjertet ennå,men hun sa jeg ikke måtte bli redd for jeg er ikke mere enn maks 4 uker.

det hun kunne si var at jeg hadde veeldig tykke fine slimhinner da:o)

gleder meg i hvertfall til 21 for da ser vi hjertet til den lille i hvertfall.

er veldig glad de passer på meg nå etter tre aborter, tvi holder den positive tanken på at nå går det bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

Jeg skal også på ultralyd den 21.03,gleder meg til det...

jeg og får ekstra oppfølging denne gangen,da jeg mistet tvillingene mine i uke 22 pga svak livmorhals.

Fortsett å hold den positive tanken med at denne gangen skal det gå bra,prøver å gjøre det samme jeg og:)

ønsker deg masse lykke til

Skrevet

Jeg hadde en "IVF-ultralyd" i uke 7, men etter det skal jeg bare ha standard oppfølging en gang i mnd hos jordmor. Pluss at vi får en ekstra ultralyd mot slutte (uke 34 tror jeg) på sykehuset.

De sier at det er et helt normalt svangerskap bortsett fra IVF-starten, så da trenger jeg ikke ekstra oppfølging i forhold til andre gravide..

Skrevet

Jeg har vært hos gyn & lege engang i mnd. Er ca 14 dager mellom svangerskapskontroll & UL. Skal til legen den 8mars og på UL den 20 mars. Går på albyle denne gangen:o) Er veldig fornøyd med såpass god oppfølging..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...