AE84 Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 nå er han blitt 7mnd, og han neskter å spise middag!! jeg har prøvd alt, men han bare brekker seg!! stakar...kan jo ikke tvinge d i an!?! andre me samme problem? hva skal jeg gjøre, bare vente noen uker å prøve igjen!?
haater husarbeid Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Det er nok klumpene som er problemet, ser det samme her om jeg ikke finmoser maten. Det blir bedre når de får litt tenner å tygge med. Men prøv noe nytt og spennende, så blir det nok til slutt
Mygatita Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 mine er bare 5,5 mnd, men tv1 vil kun ha middag, ikke grøt. tv2 vil kun ha grøt. han brekker seg når jeg prøver å gi middag.. tror det er ganske normalt at det er enten grøt eller middag.. (mamma sier ihvertfall det)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 mathias vil ikke ha middag heller.. krakke potetan så det e som mos så klompa e det ikke.. men hs sa vi møtte bare prøve å prøve.. det e nok smaken som kunne gjøre det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå