Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Nå som vi har anonymknappen å gjemme oss bak, er det flere her inne som har vært utro?.... Jeg har... For ca 10 mnd siden. Bare noen mnd før vi skulle gifte oss.. Ble dødsforelska i en fyr, og en dag endte vi opp i ei seng og rota. Men det ble med det da. Men noen uker etterpå hadde vi sex.. Føler meg helt forferdelig etterpå, og jeg vet det ikke er noe å gjøre, men jeg lurer på om flere har opplevd lignende? Man føler seg alltids bedre når man ser man ikke er alene i verden om en fæl ting..... Ikke hat meg, please.....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 har aldri hendt og håper det aldri hender. Jeg vil bare si at hvis det skjer tror jeg det beste er å glemme det så godt som mulig og ALDRI fortelle det til noen, ihvertfall ikke til han! Utroskap ødelegger alt og alle,men det kan selvsagt skje. Det verste er selvsagt hvis det skjer med "hodet" og ikke bare "kroppen", jeg tenker da på fyllerølp.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 var det, en gang tidlig i forholdet... vi snakka om det og så var vi færdige med det.. men- følte meg ikke så veldig kul når jeg fortalte det.. Hadde nok vært litt værre om jeg hadde gjort noe nå, etter å ha vært sammen i 7 år
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er helt betatt av en fyr jeg har kjent i et års tid... Han vet det, og vi snakker ofte om det. Han liker meg også, men jeg har samboer og han respekterer det. Han er faktisk den som bremser det hele ned. Men vi hadde sex en gang. Det ble ikke bra, for vi var for nervøse begge to, og viste det var galt det vi drev med. Men guuuud, så deilig det var likevel! Har alltid en ufattelig trang til å kysse han hver gang vi sees, men vi greier å la være. Dessuten sees vi kun et par ganger i året, noe sånt. Vi prøver å si vi bare er innmari gode venner, men dette her går faen meg ikke over!!!! Det er slitsomt! Vet ikke hva jeg skal gjøre....
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Nei.. aldri!!! og kommer aldri til å være det heller.. håper jeg.. jeg har utrolig mye imot utroskap.. men ganske redd min kjære skulle være det.. har faktisk ingen grunn til å tvile.. men hormonene mine er jo helt i spinn om dagen, han jobber jo like ved.. sitter på msn med meg hele tiden.. og er sammen med meg hele tiden om han ikke jobber.. han fotfølger meg jo så skulle nesten tro han var redd jeg skulle gjort noe.. men tror faktisk ikke han hadde tørt å være utro..tror nesten jeg hadde drept han for å være ærlig.. kall meg sjuk men sorry.. HATER UTROSKAP uansett hvor fristenes det skulle være.. men det er min mening..har en del venninner som har vært utro med typen.. og de har fått høre det ja.. sellom det ikke er mitt problem.. men skjønner noen ang utroskap.. spørs hvordan situasjon du sitter i.. er typen din jævelig mot deg,og du prøver alt for å komme deg unna.. å har så si gjort alt men kommer deg ikke ut av forholde.. å søker heller trøst hos en annen.. det skjønner jeg.. men huff.. grøsser av utroskap
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Om man er utro er man svak. Kan man ikke bare holde seg til den man har valgt ut? Skal man gå å stjele en krokanrull bare fordi man hadde lyst på litt mer i sjokoladen enn bare den rene melkerullen som venter hjemme???? Skjønner bare ikke hvordan man kan være utro, tenker dere ikke på partneren deres? Jeg får nesten dårlig samvittighet om en annen mann gir meg komplimanger og viser interesse.. I mine øyne er de som er utroe ikke særlig glad i den partneren de har. Hvordan kan man da såre partneren sin så mye? Det er det største sviket! ---Hva tenker dere i det øyeblikket dere er utroe? Tenker dere på deres partner? Evt hvorfor ikke, eller hvorfor stopper dere ikke? Er dere ikke glad i deres partner? Skyldfølelsen som jeg inderlig håper dere har ønsker jeg skal merke dere for livet. Hver gang dere er sinte på deres partnere håper jeg dere tenker på det dere har gjort.. Jeg har selv opplevd at min tidligere (merk dere det) kjæreste var utro. Hadde store problemer i ettertid med å stole på andre.. Hvordan kan man egentlig det når den som står deg nærmest har vært utro og løyet til deg i lang tid uten at du har gjennomskuet det.. Vil verken si om dere skal si det eller ikke, men vurder konsekvensene av at dere sier det eller lar være mot ennannen.. 1)Kansje det beste er å si det slik at deres kjæreste kan finne en ny partner som ikke bedrar? en som fortjener han/henne? 2)Eller kansje det er best at dere hver gang dere ser på ders partner tenker over hva dere har gjort, for et svik..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har dessverre vært det. Med ei venninne. Vi hadde drukket vin, og begge var veldig nysgjerrige på dette med jentesex. Ingen hadde prøvd det før. Så vi ble helt revet med av samtalen. Var utrolig deilig der og da, men jeg angrer veldig. Burde heller ha utforsket det da jeg var singel. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå