Gå til innhold

Lone :)

baby-klar, ikke helt klar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Henger meg på lista om å skrive noen ord til deg. Synes det er så flott at du deler din historie med alle oss her inne! Du virker så utrolig trygg og positiv, og det smitter! Var flott å lese at gutten din var blitt så stor, da trives han iallefall der han er :)

Det må være tøft å være innlagt så lenge som du må, spesielt når man har mann og barn hjemme. Håper de er flinke til å besøke deg!

Håper og du fortsetter å skrive hvordan det går med deg og den lille i magen.

Sender deg en stor klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Baby-klar...=0)

Så koselig med hyggelig melding!!

Jeg føler vel at jeg ikke har så mye valg i denne situasjonen. Og samtidig har jeg lært av tidligere at man må lete fram alt det positive en kan for å komme videre under kriser. -Og "bare" alle de fine innleggene jeg får fra jentene her inne gir meg masse energi og positive opplevelser hver dag. Ja jeg tror ikke det går en eneste dag uten at noen skriver koselige hilsener til meg. Og jeg er like takknemlig for hver eneste av dem. Kjempehyggelig.

Mine barn hjemme, ser jeg ikke mer enn et par ganger pr.uke, men jeg prøver å få til å ringe dem ofte før de legger seg. Viktig å få høre hvordan deres dag har vært. Savnet etter å se dem hver dag er enormt, men jeg tør ikke ta noen risiko ved å være hjemme. Vi har for lang vei til sykehuset til det.

-Er alt i orden med jenta i magen din da? Hun vokser og beveger seg? Vi bimmes. Klokka er forlengst passert 02. Gjesp!

Klem Lone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...