Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når la dere babyen deres på eget rom? Jeg lurer på når det er vanlig å gjøre det. Hos oss er det nemlig bare lille gull som sover godt.. han bråker så vanvittig i søvne!! Stønner og smatter, "snakker" og gråter litt i søvne innimellom. Jeg er HELT sikker på at han sover- både jeg om mannen min har sett på ham flere ganger pr. natt.. I natt lå jeg med ørepropper, det hjalp litt, men tror det blir bra å få ham på eget rom etterhvert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat av samme grunn så la vi mini på eget rom da han var ca 3 mnd.. rommet er nesten

vegg i vegg da.. dører åpne og babycall på..

bedre søvn for mor,far og lille propell:=)

Skrevet

eg la mitt gull på egent rom da han var eit halvt år!! går kjempe fint!! vi sover bedre og han sover bedre!!

Skrevet

Vi sliter med akkurat det samme, og det er igrunn veldig slitsomt. Vi har lagt vårt lille gull på eget rom ved siden av vårt soverom. han er bare en mnd gammel. Føler at det ikke er noe problen når dørene står oppe. Hører han med en gang han begynner å gråte. Som regel skal han bare ha mat en gang om natten.

Det er viktig å tenke litt på seg selv og kunne føle seg uthvilt på dagen så man kan ta seg godt av babyen.

Skrevet

Enlingene mine har blitt lagt på eget rom da de var 5-6 mnd. Mens tvillingene måtte på eget rom allerede da de var 3 mnd fordi da kunne de ikke ligge i samme seng lenger, og vi hadde ikke plass til to barnesenger på vårt rom. Fungerte helt fint med alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...