Gå til innhold

Småen er kommet!


småen og smulan

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Fredag 2. mars ble det vår tur. Småen kom til verden kl 1803, han var 53 cm lang, veide 3672 g og var 36 cm i hodeomkrets.

 

Det ble ingen fødsel på ABC grunnet vannavgang torsdag ettermiddag. Historien kommer på et litt senere tidspunkt.

 

Alt står bra til med mor, far og barn. Kom hjem fra Ullevål i går etter litt startproblemer med ammingen (dette høres vel kjent ut for en del...)

 

Gleder meg masse til babytreff om en liten stund:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så masse med småen!!

Blir gøy å treffes snart å få se alle disse nye verdensborgerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer! Nå kan du tru vi har venta fært!

Gleder meg til å treffe småen altså.

 

Høres veeeeeeldig kjent ut med amme problemer. Jeg har heldigvis fått hjelp og nå går det så fint så. Hadde min første amme-på-cafe situasjon idag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Kjempekoselig:-) Gleder meg til å se den lille tassen.. Godt å høre at hele familien har det bra. Nå må du bare slappe av og kose deg med gutten din. Klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!!

 

Gleder meg masse til å se dere, Benedicte er nok også veldig spent på å se den lille gutten din. Hun har ihvertfall klart å sjarmere mamma`n sin senk........ Vi kom hjem fra sykehuset i dag, så jeg suser nå rundt i leiligheten og ikke vet helt hva jeg skal gjøre. HUn er utrolig snill, spiser og sover.... (enn så lenge...)

 

Lykke til, så ses vi snart på babytreff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...