Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hei på dere Jeg fikk anbefalt å smøre med med noe som heter Weleda fødselsforberedende olje. Det skal visstnok hjelpe til å øke blodsirkulasjon og elastisitet så man ikke "revner" under fødselen. Det ble også sagt at det kan hjelpe med disse mye omtalte bringebærkapslene... Jeg syntes jeg hører så mye om kremer til å smøre både her og der, men hjelper dette faktisk noe? Noen som har gjort erfaringer?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 hehe jeg fikk den av jordmor til å smøre strekkmerkene med.. hmm..heehhe
MAMMA1 Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Dette med kremer og oljer ol er omdiskutert, med god grunn.Er jo ikke gjort forskning på det akkurat. Har ei venninne som prøvde Weleda, mener selv hun ikke revnet noe av betydning, men vet jo ikke om det er tilfeldig eller at det hjalp.Selv revnet jeg ikke nevneverdig ved første fødsel, uten å bruke noe som helst på forhånd.Men denne gangen forsøker jeg uansett oljen, greit for "psyken" iallefall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå