Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 lillegull skal over i sprinkelseng i dag, og da trenger me babysafe, for han er en turbo..hehe=) eg har to babysafer her, men stroppene er så korte...ser ut som om di skal festes i sprinklene...er det trykt da? viss eg ikke kan bruke disse her, hvor får eg da kjøpt en skikkelig babysafe som festes normalt? takk for svar=)
Gjest_1001 Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Om de skal festes i sprinklenE kan du vel feste dem på sprinklene i bunnen? det skulle nok holde.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 skal ikke de bare være på kroppen og ikke festet til seng? eller heter det noe annet..?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Hva slags babysafe har du da? Noen skal festes under madrassen, andre i sprinklene. Jeg har posen fra BabyDan. Den festes under madrassen med to metallkroker på hver side av posen. Stroppen har regulerbar lengde. Fungerer veldig fint her hos oss. Jeg har kjøpt posen på en vanlig babyforretning. Tror de har de på de fleste baby-butikker, inkl. Babyshop og Barnas Hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå