Vibeke&gullguttene:) Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg går interiørskolen:) spennende studie.. fler som tar det smtidig som dere er hjemme med baby?? Gutten min er 5 mnd i dag:) som tiden flyr!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jeg tar samme greia snuppa men har ikke kommet så langt enda da, bare 3 innleveringer og noen øvelser...
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 har ikke kommet så langt jeg heller selv om jeg har holdt på ett pr;) hehe... innreder badet nå... hvor langt har du kommet?
hva nå? Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 det studie tenkte jeg skulle ta fra høsten! er det interessant el? men er det ikke noe eksamen?? noen annet dere kan fortelle om studie... har ikke vært noe gira på skole, men dette synes jeg virket spennede...
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 Jeg synes det er veldig interessant:) er en del jobbing da...hvertfall når man i tillegg er hjmmeværende med en liten en;) men det er absolutt å anbefale... du lærere masse:) men er også litt vannskelig... du må rådføre deg med fagfolk og sånn... samboern min er tømrer så jeg får en del hjelp av han..hehe. det er ikke eksamen nei.. det er en stor prosjektoppg du må bestå til slutt;) Bare å spørre om det er noe du lurer på!?
♥ anonym♥ Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 jeg tar vg1 service og samferdsel. litt slitsomt det å når jeg er alene med en vill krabat på 5 mnd hele dagen. :-)
schante Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har snart gått ett år der jeg nå. Vg1 Helse og sosialfag. Skal opp til eksamen nå i Mai:) Det har gått kjempefint å kombinere dette med guttungen og sånn. Men jeg må si at jeg gleder meg veldig til å begynne på skola til høsten igjen.Bli litt mer sosial! he he Man får god selvdisiplin av å studere sånn, det må jeg bare si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå