Gå til innhold

Flere som tar studier på NKI??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går interiørskolen:) spennende studie.. fler som tar det smtidig som dere er hjemme med baby??

Gutten min er 5 mnd i dag:) som tiden flyr!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar samme greia snuppa :) men har ikke kommet så langt enda da, bare 3 innleveringer og noen øvelser...

Skrevet

har ikke kommet så langt jeg heller selv om jeg har holdt på ett pr;) hehe... innreder badet nå... hvor langt har du kommet?

Skrevet

det studie tenkte jeg skulle ta fra høsten! er det interessant el? men er det ikke noe eksamen?? noen annet dere kan fortelle om studie... har ikke vært noe gira på skole, men dette synes jeg virket spennede...

Skrevet

Jeg synes det er veldig interessant:) er en del jobbing da...hvertfall når man i tillegg er hjmmeværende med en liten en;) men det er absolutt å anbefale... du lærere masse:) men er også litt vannskelig... du må rådføre deg med fagfolk og sånn... samboern min er tømrer så jeg får en del hjelp av han..hehe. det er ikke eksamen nei.. det er en stor prosjektoppg du må bestå til slutt;)

Bare å spørre om det er noe du lurer på!?

Skrevet

jeg tar vg1 service og samferdsel.

 

litt slitsomt det å når jeg er alene med en vill krabat på 5 mnd hele dagen. :-)

 

 

Skrevet

Jeg har snart gått ett år der jeg nå. Vg1 Helse og sosialfag. Skal opp til eksamen nå i Mai:)

Det har gått kjempefint å kombinere dette med guttungen og sånn. Men jeg må si at jeg gleder meg veldig til å begynne på skola til høsten igjen.Bli litt mer sosial! he he

 

Man får god selvdisiplin av å studere sånn, det må jeg bare si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...