Gå til innhold

noen som har erfarig med p sprøye å graviditet ?

Frk.Winther

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg er ei jente på 19 (snart 20) å endelig har jeg å samboeren bestemt oss for å prøve å bli gravide.

men jeg har gått på p sprøyta i snart 1 år,kan det ha noe påvirkning på hvor lang tid det kan ta før jeg blir gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom man har gått lenge på p-sprøyten kan det ta opptil et år før man blir gravid, mener jeg å ha lest... kan ihvertfall ta litt lengre tid enn vanlig... Men det er jo bare å prøve så godt dere kan da :) kanskje dere er heldige og blir gravide på første forsøk:) lykke til:)

Skrevet

hei!

ja det kan ta veldi lang tid før du blir gravid,opptil 5 år..det er ekstrem tilfellene da..selv brukte jeg 14mnd på å bli gravid og jeg hadde gått på p sprøyte i 5år..så lykke til med prøvingen.)

Skrevet

hei, ja det kan ta lang tid. jeg var heldig. hadde gått på sprøyten i 4 år. tok meg 9 mnd å bli gravid. hadde regnet med 12-24 mnd. så jeg var kjempe happy

Skrevet

har det noe å si på hvoe lenge man har gått på den?

jeg har brukt den i nesten 1 år...

Skrevet

gått på den i over ett år og ble gravid etter 6 mnd

Skrevet

kjære kine_mor!

jeg er en jente på 19 snart 20 som okså vil bli gravid, men jeg har gått på p-sprøyten i nesten 2 år vil jeg tro... så vlle jeg bare si at d va godt å se andre og som lurte på dette...jeg har lest at d vil ta lengre tid en valig.... :) men det er bare til å prøve de utroligte tingene sjer...

lykke til :)

hilsen cathrine:) som vil bli mamma!

Skrevet

eg har brukt p-sprøyte i 1år å 2 måneder. slutta i januar å fikk mensen tilbake 2-3 uker ette slutt ca... nå ser de ut som eg e blitt gravid elle så må symptomene være fordi eg slutta på sprøyta.

symptomer.

*stikking i magen (av og til me navelen)

*mye luft i magen

*treg mage ( tar 2timer før eg ikke kjenne eg har ete meg mett for 2 timer siden)

*humøre mitt er ikke å leve med av og til. i går låg eg å grein heile dagen, hadde ikke noen grunner til de.

*sliten, kan ikke si eg e trøtt så då e eg sliten.

*mørkere ringer rundt bryst vortene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...