Gå til innhold

Bruker alle parfymefrie vaskemidler til babytøyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker babytøy sammen med voksentøyet, men synes det lukter så ufriskt av klærna våre når det er vasket. Hvor viktig er det å bruke parfymefritt? Og er det noen som har noen tips på hvordan man får tøyet til å lukte nyvasket når man bruker parfymefritt?

Luksusproblem kanskje, men jeg liker å ha tøy som lukter rent:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke parfymert vaskemiddel, synes det lukter gammel kjerring av det uansett. Heng klærne ute noen timer så lukter det godt av de.

Skrevet

Vi bruker det alle 3.

Rett og slett fordi jeg klør av annet vaskemiddel. Vil ikke at Lineah skal reagere å begynne å klø. Hun er jo bare 6 mnd så hun får jo ikke sagt i fra.

Resten håper jeg andre svarer på:)

Skrevet

Kan ikke henge det ute på tørk,bor midt i mørkeste Oslo:(

Skrevet

tøyet får jo en veldig god lukt i seg av å henge ute , men det er jo væravhengig. men med mindre det ikke er minusgrader er det jo bare å henge det ut, og la det henge inne etterpå slik at det blir helt tørt

Skrevet

Blir jo "ingen" lukt av klærne av parfymefritt... Ha på deg en frisk parfyme da:)

Du MÅ jo ikke bruke parfyme fritt heller!... Hvis dere ikke reagerer på det er det da ingen grunn til å bytte.

Skrevet

Jeg bruker bare Neutral vaskemiddel og skyllemiddel. Vasker klærne til tulla mi for seg selv. Synes de lukter himmelsk selv om det er parfymefritt. Prøv å vaske voksen og babyklær separat. Voksen klær kan ofte lukte litt ufriskt dersom de ikke kommer ut av maskinen fort nok.

Skrevet

Vi bruker samme svakt parfymerte vaskepulver til datteren vår sine klær og våre. Fulgte godt med i begynnelsen, men alt virker å gå knirkefritt. Men nå har ikke vi noen som helst allergier i familien da, det skal visst ha litt å si.

Skrevet

Jeg bruker både OMO (m parfyme) og Blenda (uten), men til gjengjeld skyllemiddel det lukter deilig av.. mmmmm.. Elsker når det lukter friskt og godt av klærne til bebisen, i tillegg til at det lukter nydelig bebis av bebisen.. mmmmmm....

Skrevet

her bruker me blenda og nautral, og eg syns faktisk det lukter godt av klærne eg da=)

Skrevet

Jeg bruker blenda sensitive, både vaskepulver og skyllemiddel. Av og til har jeg i en liten skvett (ca 1 ts) Softlan Outdoor Fresh (skyllemiddel), det gir en kjempefrisk og god lukt, og er såpass luktsterk at man kun trenger bittelitt for å få effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...