MiniMeAndMe+spire Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hopper over til 2.tri idag, er så LYKKELIG!! Nå føler jeg at jeg kan puste litt lettet ut... Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne! Er det flere som er ca. like langt som meg her inne? Har foreløpig termin den 20.sept, og våknet på søndag av at en pitte-pitte-pitte-liten kul hadde dukket opp nederst på magen... Merkelig, alt blir plutselig så mye mer virkelig nrå man kan SE det...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Velkommen over!!=) Ja, det er rart med det. Jeg har forbannet meg over at jeg ikke har hatt noen symptomer og ingen mage, men etter at jeg kom over hit så syns jeg jammen jeg ser litt gravid ut(13+6 i dag). Så nå driter jeg i at jeg aldri har vært kvalm, deprimert, trøtt +++ for nå har jeg begynt å få mage, og VET det er noe der inne. Jippii!!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 takk! hehe, ja er merkelig det der.. Jeg var SÅ fornøyd da vettu, føler at man kan se den på laaang vei, men DET kan man visst ikke ifølge min søster... hehe... det kommer vel snart tenker jeg.. Er så spennende!! Gleder meg bare til innkalling om ordinær UL kommer jeg... Du har fått time allerede har du ikke?
mammam Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Hallo! Jeg har foreløpig termin 19 september, kommer også over hit i dag. Venter og venter på at magen skal vokse littegrann, synes ikke jeg kan kjenne noe særlig.. men det er fint at disse første ukene er over, nå er jeg veldig lettet!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 Så morsomt! Da er vi helt likt vi da! Jeg tror jeg har mest luft/oppblåst mage, men det er faktisk en liten mini-kul helt nederst på magen som er "umulig" å holde inne lenger.. Dette er så spennende!!! Skal ta noen bilder å legge ut på profilen min, har du tatt noen bilder ennå, scooterpågang?
scubagirl med scubababy Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Velkommen hit til 2.tri... Her er vi stort sett fornøyde og gleder oss over graviditeten. Noen, inkludert meg selv, har til tider vært litt engstelig. Det har nok mest å gjøre med at man er gravid i 4. mnd, men ingen mage eller andre gravid-tegn er her liksom.. Jeg merket først for ca. 2 uker siden at magen min begynte å vokse. Jeg er idag 17+2, og var på ordinær UL igår. Alt så bra ut med den lille. Den hadde riktig str. med tanke på termin etc... Så nå er alle mine bekymringer blåst vekk.... Ønsker dere lykke til videre i svangerskapet. Gled dere til hver lege-/ul-time dere skal på.. Det er fantastisk å se nurket både bevege seg og deilig å høre fosterlyden..
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Hehe, ja jeg går også rundt og tror at det vises lang vei at jeg er gravid.Hehe, men det er visstnok bare jeg og samboeren som ser det. Men, men fornøyd likevel jeg=)Ja, har fått UL 10. april jeg. Du har jo god tid enda da.
MiniMeAndMe+spire Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2007 Tusen takk alle sammen! Har hatt min del av bekymringer også, men det har på en måte gått ganske "smertefritt", har hatt en god følelse hele veien om at jeg ikke skal miste denne gangen som jeg gjorde før jul, og so far so good.. Hjelper vel litt på at jeg har vært mye kvalm og dårlig form, sikkert den lille som vil si ifra at den er der...
mammam Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Hei igjen! Jeg har ikke tatt noen bilder ennå, verken av magen eller vært på ultralyd. Har lyst til å bestille time for å få bekreftet at det virkelig er noe der inne, og som lever. Men så prøver jeg å ikke bekymre meg så mye, så lenge jeg ikke har smerter o.l så er det vel som det skal! Ellers har jeg hatt det veldig bra fram til nå, ikke vært kvalm, bare trøtt og sliten. Har du vært på ultralyd, Happydays?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 gratulerer masse...litt arti at du har termin på min bursdag..hihi ja, den kulen blir bare større og større:) hilsen 14+5
MiniMeAndMe+spire Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2007 Takk-takk.. scooterpågang: jeg fikk brev i posten idag faktisk om UL, skal inn 24 APRIL... Da er jeg 20 uker... syntes det var VELDIG seint.... Legen min sa jeg kom til å få UL litt "tidligere" pga SA før jul og ikke sikker termin.... Kan jeg ringe til sykehuset å få ny dato tror dere...?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Ring sykehuset du, d der hørtes sent ut syns jeg...
MiniMeAndMe+spire Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2007 Ja burde kanskje det..får ringe dem i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå