Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Tok test idag, veldig positiv:) BLir nok travelt dette, med en på 8 mnd og en på 5 år, håper bare jeg slipper den værste kvalmen!!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 hehe.. ja da hadde du jo bra navn.. Gratulerer med spiren din og velkommen til oss:)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 så kjekt!! kos deg med voksende mage;)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer så mye da=) Velkommen hit. Jeg har tvillinger jeg på 8 mnd og er 10+3 uker. Tror nok vi får mye å gjøre fremover... Masse lykke til =)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 snik titter fra 2 trim..ville bare ønske deg velkommen..har venta på deg=)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2007 hihi...kosli mamman til Isaac;)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2007 til deg som venta og som har tvillinger alså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå