Gå til innhold

Allerede tilbake her jeg;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test idag, veldig positiv:)

 

BLir nok travelt dette, med en på 8 mnd og en på 5 år, håper bare jeg slipper den værste kvalmen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. ja da hadde du jo bra navn.. Gratulerer med spiren din og velkommen til oss:)

 

Skrevet

Velkommen velkommen :-)

Skrevet

Takker jenter;)

Skrevet

så kjekt!! kos deg med voksende mage;)

Skrevet

Gratulerer så mye da=)

Velkommen hit.

 

Jeg har tvillinger jeg på 8 mnd og er 10+3 uker.

Tror nok vi får mye å gjøre fremover...

Masse lykke til =)

Skrevet

snik titter fra 2 trim..ville bare ønske deg velkommen..har venta på deg=)

Skrevet

hihi...kosli mamman til Isaac;)

Skrevet

wow!! imponerende;)

Skrevet

til deg som venta og som har tvillinger alså;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...