7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Og ammes fortsatt hver 3 time på dagen:=)men sover tyngre på natta da.. Er det flere som gir to måltider pr dag ?? og "Fullammer" enda? Han får da grøt ca 1 time etter pupp...
oniki Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 MIn får et grøtmåltid m/fruktmos og et middagsmåltid.Blir 5 mnd om en uke.Jeg gir grøt/middag først og melk etterpå.går ca 3 timer mellom hver gang han får melk.Ammer bare på natten
_svana_ Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Enn så lenge så fullammer jeg mine snart 5 mnd gamle gutter.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 jeg har lest at det er best å gi melk før det faste måltidet....
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 han får melk sammen m grøten også da,,,
oniki Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 ok,vet du hvorfor?Fikk beskjed av helsesøster at dette var noe vi fant ut av selv.for noen passet det å gi før og noen etter.Syns han spiser likt uansett om jeg har gidd før eller etter jeg:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2007 det synes jeg og.. jeg pleier å amme og så lage maten så det blir jo et lite opphold i mellom da,men... han spiser godt:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå