Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Klinkende positiv test nå i dag morges, skummelt og kjekt samtidig:) Så fra vestlandske meierier til turbodamo vil ha nr 3:) og til;
2småbarn Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 gratulerer og lykke til ! jeg ble gravid igjen når førstemann var 5 mnd :-)
Næsningsfrua Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer så mye!!! Du valgte nok rett nick, det gikk jo i turbofart!
spagetti Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer!! Må bare spørre, hadde dere planlagt dette? Ønske om masse lykke til!!! :-)
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Så det er DER meieriet er blitt av ja! Missa den første nick-endringa Gratulerer med spire nr 3!! klem fra ei som syns 2 er nok, hehehe
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2007 Takk takk;) Litt planlagt kanskje, ikke helt....hehe... VIsste vi ville ha tre, men kanskje ikke allerede;)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2007 hehe...skal noe til å få med seg alt her inne;)
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Litt samme hos oss... hadde hørt det tok tid å bli gravid (spesielt etter spiral) så vi tenkte at hvis vi skulle rekke unge før utgangen av 2007 så måtte vi ta ut spiralen i slutten av mars 2006. Jeg testa positivt 4.mai... Så vi rakk unge akkurat etter det tippa 2007 4. januar...
spagetti Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 velvel... Synes dere er tøffe, siden dere har en liten allerede, pluss en til fra før av.. Har du tenkt å opparbeide deg maks fødselspenger ved å jobbe i seks måneder? Tenker selv at vi må sikre oss økonomisk da det utgjør en god del i differanse totalt sett.. Kanskje dumt å stille deg det spørsmålet.. Vi har iallefall lyst på to tette, må bare få denne "unna" først (begynt i barnehage), så litt "kvalitetstid" med mann og barn og opparbeiding av maks fødselspenger..
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2007 Jeg begynte å jobbe 1 mars så det blir ikke noe problem, dessuten teller jo permisjonen også dersom det hadde blitt vanskeli. JObber 50 prosent, så nå er pappan hjemme. Så skal mini i barnehage to dager om en mnd ca. Jobber som styrer nå, så har god lønn selv med liten prosent:) Alt går;)
Iris9 Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Man trenger ikke å jobbe i 6mnd mellom to barn for å få full permisjonslønn. Det sjekket jeg før jeg ble gravid med nr 2 etter 7 mnd :-) Permisjonen teller som lønn!
spagetti Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Å så deilig!! Det kje kjedeligste som er, er å ha øknomiske bekymringer.. Ønsker deg masse lykke til, kjenner at jeg gleder meg sånn til nr 2:-)
Blomman Skrevet 6. mars 2007 #16 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer - da blir det drift i vestlandske meireier igjen da!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2007 ja vi får håpe det!! kommer nok å roper på deg når det nærmer seg, VIL at ammingen skal funke denne gangen:)
spagetti Skrevet 6. mars 2007 #18 Skrevet 6. mars 2007 Stemmer det, men dersom du i utgangspunktet har 80% lønn i permisjonstida, så vil det da bli 80% av dette igjen med nr to (dersom man da ikke tar 100%).. Og da blir det en del i differanse..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #19 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer med spire!!! Gleder meg til det er vår tur igjen også Men, Spagetti, det regnes heldigvis ikke 80% av 80%- Har sjekket med NAV, så permisjonsgrunnlaget er det samme uansett hvilken dekningsgrad du har hatt i permisjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå