Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Noen timer til så sitter jeg på meklingskontoret. Telefonmekling pga avstanden. Kjenner jeg blir sinna,men klarer nok å holde meg i skinnet ja. Har ikke hørt et knyst på lenge, men tror du ikke at han sendte mld i går for å høre når møte er???? Herregud. Spent,nervøs og vondt i magen.
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Hoff da. Hold deg i skinnet du, det tjener du mest på. Ikke la ham få gleden av å se deg "sprekke". Go'klem
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jepp. Har alt på papirer ang avlysninger av sammvær osv og har de fleste distanser i ryggen, men fordet blir det litt nervepirrende. Skal iallefall ha noe barna kan holde fast i, en fast helg 1 gang hver mnd eller 2 hver mnd.....noe. Takker for klemmen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Behold roen, det beste man kan gjøre. Lykke til!
Trollmora Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 nå....(spør forsiktig9 ...hvordan gikk møtet i dag?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Hei, jo da greit. En ting jeg ikke forstår er hvordan kan evt fedre som nesten aldri ser barna sine, hvordan klarer de å klatre så høyt opp på den hvite hesten? Helt utrolig hvor mye han forventer barna skal gjøre, de skal holde kontakten med han, han har ikke kontaktet barna pga økt bidrag og sa at sånn var det. Nei i hovedsak fikk jeg det som var poenget, en sammværs ordning, men siden jeg har fått det mange ganger før gjenstår det å se om han holder det nå. Jeg håper det for barna, virkelig. Holder fast i et støvkorn her å håper at denne gangen må han holde det han lover. Og grunnlaget til at jeg fikk igjen en bag med møkkaklær sist var fordi boblejakka til 7 åringen var møkkete da han skulle oppover. Hmmmmm...lurer på hva jeg skal si til 7 åringen for å få han til å være rein på skolen....hehe
Babyonboard ;-) Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Kjære deg, Angelica, kjenner at jeg blir sååå irritert på dine vegne! Har nylig vært til mekling selv, så jeg vet hvordan det er... Gusj.... Hvis vi mødre ikke holder avtaler etc, blir vi hudflettet, men hvis far ikke gjør det, så er det bare sånn... og så kan de bare komme på banen igjen når de selv føler for det.... Helt utrolig! Men må bare tilføye at i mitt tilfelle er vi enige og det fungerer bra ;-)
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Ja blir litt oppgitt hvor mye stryk de får over hode sitt. Etter siste året nå med mye styr så orker jeg ikke henge meg opp i det, men jeg sitter med god sammvittighet og det gjør ikke han. Håper til det ytterste at han får det til å fungere nå som jeg har presset han litt, så vi får se.
Babyonboard ;-) Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Enig med deg ;-) Krysser fingrene for at det vil fungere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå