Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 usikker på hvordan det skal gå... Storebror har lesestund sammen med pappa, mens jeg prøver å legge lillebror... han vil ikke bare legges i seng og så sovner han... det er mer skrikeperiode/byssing..... hvordan skal det gå - de som leser og vi som skriker/bysser???? og lar storebror lillebror være i fred?? osv....
Northernlights Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Det er 22 mnd mellom mine to første gutter,og de begynte å dele rom da minsten var ca 1 år. Det vi gjorde,var å legge minstemann først. Når han hadde sovnet, ble nummer 2 lagt. Fungerte fint. Man kan ta lesestunden på stua =)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 21 mnd mellom mine =o) Det høres jo greit ut det ja! men da er jeg redd for at leggetiden blir så sen... for slik det er akkurat nå, så har ikke lillebror sovnet før nå, snart ni... storebror sovnet ca åtte... (da kan du jo bytte legge storebror først da, sier du kanskje, men sover han gjennom skrikingen da? og en annen ting, det hender jo ofte at storebror driver og leser lenger, leker og springer i døra......... og lesestunden på stua ja... da er jeg stygt redd for at den som leser (pappa) får tven som blikkfang.... fyyy... ble mye rot dette... men jeg takker for tipset! jeg må jo bare gjøre alt verre enn det er, og grue meg litt for mye! hadde liksom vært så greit hvis minstemann hadde lagt seg ned, funnet roen og sovnet selv liksom, da hadde sikkert det du sier gått kjempefint!
Northernlights Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Nå har de rukket å blitt 20 og 22 år gamle, men sånn gjorde nå vi det den gangen de var små,iallefall. Dere får prøve dere fram =) Leggetid og leggerutiner er et problem for mange, men det går seg til om man er konsekvent. Kanskje akkurat dere må legge eldstemann først. Det er ikke mye annet å gjøre enn å prøve og se hva som passer best. Lykke til,iallefall =) Vi skal snart ha lillegutt på 16 mnd på samme rom som han som fyller 9. Hvis det går bra =) Han storebror er innstilt på det, så jeg håper det fungerer. Jeg trenger å ta natta mi tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå