Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Håper du får en fin dag idag:-) Mange klemmer fra Hannah & meg
Karomamma Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Hurra for deg som fyller ditt år, ja, deg vil vi GRATULERE! Klem fra meg
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Der kom du meg jammen i forkjøpet Klatten... Tenkte at du umulig kunne rekke over alt nå som Tårnfridtilværelsen er igang... Men den gang ei! Uansett; Grattis Ronja! Håper du får en fin dag!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 gratulerer med 29 års dagen. Håper det blir både kake og presanger...
Maud Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer så masse! Håper dagen feires på den måten du helst vil bli feiret.
Trollmora Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Hipp hipp Hurra Hipp Hipp Hurra Gratulerer med dan` Gratulerer med dan` Gartulerer Gratulerer Gratulerer med dan`
Ronja65 Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Tusen takk alle sammen. Koselig og bli husket. Jeg har hatt en kjempefin dag. Med kino og lang lunsj sammen med Phantomet og Gummis. De byttet på og kjøpe latte til meg:-))... Glemte tiden, så parkeringsboten ventet... Men det var det vært:-))) Ikveld skal vinen fra trollet nytes:-)) Klemz fra meg og Thyra
phantomet Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Det var litt dumt med den parkeringsboten... Kanskje det er slik at vi bør dele den på tre??? Siden vi var med på å engasjere deg så mye at du glemte tiden... Håper du hadde fin feiring resten av dagen! Klem klem
Ronja65 Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Snille phantomet. Du er bare søt:-))... Ikke glem at jeg sparte 500kr på dressen til Thyra. Det betyr jo at jeg tjente 200 kr:-))..Akkurat som Emil gjorde med suppeskålen:-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 7. mars 2007 #15 Skrevet 7. mars 2007 Ååååå.... Glemte det helt igår med messe og hjemtur... GRATULERER MED GÅRSDAGEN, kjære Ronja!! Stoooor klem fra Jojo og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå