Gå til innhold

NOen studenter her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mitt første barn når jeg studerte..og tok ett år meg permisjon..NÅ har jeg begynt på studiene igjen..Men nå kan det hende at p-pillene ikke har funket som de skal, og at jeg muligens er gravid igjen...er en uke forsinket med mensen..hvordan blir det da men studiene.?? går det ann å ta ett år til med permisjon??? det som er litt dumt da, er at vist jeg er gravid,så er terminen når jeg er ute i praksis...vil gjerne ha flere barn altså, men passer litt dårlig nå..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:)

Jeg er også student, og fikk barn i studietiden. Hadde ett års permisjon, slik du hadde... Slik jeg har forstått det kan man ha to permisjons-perioder hvor du får penger fra lånekassen i løpet av studietiden. Så jeg tror absolutt ikke du skal bekymre deg over det.

Jeg hadde termin i januar 2006, men måtte sykemelde meg fra praksisen jeg var i før jul pga bekkenløsning. Fikk tatt halve, så jeg har fått den godkjent, men ikke fullført. Det vil si at jeg får gå opp til eksamen nå til våren, men at jeg ikke får vitnemålet mitt før jeg har hatt 6 uker til med praksis, noe jeg har tenkt til å ta i sommer.

Tipper at din skole også har en løsning for de som får mer enn ett barn, de ønsker jo tross alt at vi skal få disse barna (som de sa til meg...)..:)

Håper uansett at det løser seg for dere!:) Blir nok bra uansett....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...