Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 aldri gjort det før, de sist tre nettene har vært helt håpløse. Han sutrer, åler seg, vrir seg, sparkerog stønner. Begynner rundt 2330 og i natt holdt han på frem til han fikk mat rundt 3. Sov vel kanskje noen små lurer på 10 minutter. Jeg tok han opp til meg rundt 6 og da sov han til 0715. Hadde vært så mye bedre å hatt han på eget rom, men vi har dessverre ikke det før vi får bygget på, tror vi alle hadde sovet bedre da. Er det mange som har sine små babyer på eget rom?
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Sånn begynte eline og da hun var 5 mnd... Nå er hun 6 mnd (om to dager) og det er bedre. Grunnen: Mer mat:) Hun får ikke mat om natten, har ikke fått det siden hun var 2 mnd. Men nå drikker hun 270 ml mme på kvelden. Ikke grøt - det blir hun urolig av... Kanskje det er det? hvis han får grøt? Og hvis han ikke får det, kanskje det er på tide å begynne? Vi prøvde å gi på kvelden, for tenkte at da ble nattesøvn bra. Men ikke tenk sånn;) Nok mat i løpet av dagen = god søvn om natten. Så når babyen får grøt trenger ikke å ha noe å si på søvnen:) Men kan jo være helt andre grunner og:) Hun har sovet på eget rom siden hun var 1 mnd. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Han får grøt, som siste kveldsmåltid, kanskje jeg skal prøve på ettermiddagen i steden. Han sov mye lengre den første perioden han fikk grøt, men nå er det helthåpløst, så da skal jeg jammen prøve med grøt ettermiddag, og se om det hjelper. Takk skal du ha:)
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Når gutten min var rundt 5 mnd. så holdt han på sånn. Og jeg husker det var mange her inne som hadde det på samme måte (også babyer på rundt 5 mnd). Hjalp ikke med mer fast føde her. Det gikk seg til av seg selv, men det tok noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå