Gå til innhold

Dere som har vært mamma en stund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før magehuden hadde strekt seg sammen maksimalt etter fødselen?

For min del er det tre måneder siden fødsel, og jeg har en del overflødig hud enda... Har toget som regel gått etter 3 mnd, eller er det enda håp tror dere? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligg på magen og kjøp deg sånne stay-in truser eller strømpebukser;)

Gikk veldig fort for min del, men er ikke så superstram i utg.pkt;)

Skrevet

Det er 6 mnd siden jeg fødte. Magen ble flat igjen etter en ukes tid, men huden er fremdeles slaskete. Kan ta tak i en millimeterstor klype med skinn og dra det laaaaaangt utover.

Skrevet

Elastitenen er vel kanskje ikke mye å gjøre med.. Prøv å spør på hudpleie eller sånn.. Det finnes vel kanskje noe der?

Skrevet

Tror dette er ganske arvelig betinget!

Min mage ser så og si lik ut som før fødselen, var det ca 10 dg etter fødselen. Litt ekstra kanskje men ikke plagsomt!

Skrevet

Etter andre fødsel henger magan som et slapt pølseskinn. Baby er seks mnd og jeg trener.

Skrevet

Magen gikk fort inn igjen etter fødselen. Har helt flat mage idag. 8 mnd siden fødsel. Men jeg har da slanket meg i 8 mnd i strekk og da. Veide før graviditet 48 kg, Gravid 40 uker veide jeg 58 og nå 8 mnd etter fødsel 46. Jeg har tatt sittups, tok ca 5 mnd så klarte jeg å ligge på mage (ks) og arbeider stort sett HELE tiden. Sitter aldri i ro, hehe.

Skrevet

Siden nesten bare de som er fornøyde har svart her, så får jeg svare og. Magen min er stor fortsatt, 8 mndr etter fødsel. Jeg trener og har ikke vært overvektig. De andre på barselgruppa ser stort sett ca ut som meg de og. Så jeg tror nok heller det er normalen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...