Smellkyss Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Noen som vet hva som er økonomisk lurt å handle i Sverige bortsett fra kjøtt og alkohol? Pålegg, vaskemiddel??
Gjest mphs Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Stote oster som du kan dele opp før du fryser. Veldig greit til Taco,pivzza,lasagne etc.. Sauser på pose Gotterier(men det er vel ikke så økonomisk) Eplemost u/alkohol
Raffna Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Barnegrøten er det halv pris på. Og billigere middagsglass (og større) enn i Norge. Så det skuffa jeg med meg en del av sist.
vanillaface Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Ja, barnemat og grøt er en del billigere. Jeg pleier å kjøpe med meg velling hjem også. Det sparer jeg mye på! Jeg pleier å se etter tilbud og har fått tak i veldig billig speltmel, hvetemel, havregryn, revet ost, supper, sauser ( de har også en del der som vi ikke har i norge) Jeg pleier også å kjøpe creme fraich med 5% fett, den er like kokbar som den med 34% fett her i norge. Ellers så har de god yogurt og billige knekkebrød. God tur
Smellkyss Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2007 Takk for tips jenter! Det er en evighet siden sønnen vår spiste grøt og middagsglass, men kanskje kjekt å ha noe i reserve av middag. Greit å være litt økonomisk og dra på "harrytur"!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå