Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 eg har vert fram og tilbake-å liga langt me min første og største kjærlighet 6 år nå.før de va me samboere i tre år.imellomtiden har vi begge hatt andre forhold noe som for meg resulterte i graviditet.faren te barnet mitt på 2 år har ikje ønsket noe form for kontakt. meg å eksen fant som vanli tebage te kverandre når datter mi va 5 mnd. det har vert vanskeligt me tanken på at han ikje e faren men d har liksom ornt seg.han e flinke å ta vare på hu.eg blei gravid,någe som egentli ikje kom som et sjokk.desverre så mista eg någe som fortsatt e litt vont for begge.nå e d liksom slutt ijen men han vil at me ska få fordeom.d passe meg bra sånn sett-for eg trivs å bo aleina+me hadde samarbeida godt om begge ungane.d bler slutt mellom oss når me e for mye oppi kverandre.det bler så intenst mellom oss då.ellers så har me d bra.me har kjent kverandre fra eg va 7 år. men virke d heilt feil å planlegga unger sammen når me ikje har lyst å flytta samen?d bler nesten som om to venner får.er d absurd????
3 blå Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Det er jo kun dere som kan bestemme...ingen andre. Men personlig synes jeg det høres litt merkelig ut. Det er ikke alltid lett å være alenemor, og du satser på å være til to av egen fri vilje? Men hva er poenget? Dere er nok glad i hverandre, men dere orker ikke bo sammen? Har du lyst å bo alene resten av livet? Tenk hvis du, eller han finner en ny person i livet, som dere ønsker å dele seng og postkasse med, hva da? For dere planlegger å være kjærester, få barn, men ikke bo sammen, eller? Hvordan tror du ungene vil reagere? Jeg høres nok litt negativ ut, men for all del, det er deres liv og deres valg. Jeg vet bare at jeg ikke hadde takla det, og jeg er veldig fornøyd med tilværelsen akkurat nå. Jeg har en sønn, men har møtt en fantastisk mann som stiller opp for sønnen min og er min beste venn og kjæreste. Vi ønsker oss barn, og gleder oss til å leve sammen alle 4 (evt. 5) når den tid kommer. Men lykke til, og jeg håper dere klarer å finne ut av ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå