Guttemamma :o) Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Vil bare minne dere på at det er treff på Peppes Pizza kl 12.00 fredag 9. mars!!! Kom alle som vil........!!!!!
Guttemamma :o) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 dytter denne jeg.....prøver å flest mulig folk hit....
lille trille :) Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Hei Guttemamma ) Har dere hatt treff tidligere og var dere i så fall mange? Har lurt på å ta meg en tur (selv om jeg ikke aner hvem noen er...), om jeg får det til. Går hjemme med to små, ikke alltid like lett å få alt til å klaffe )
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Kjenner ingen der jeg heller,men hvis jeg rekker så kommer jeg :=)
lille trille :) Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Høres bra ut! Da er det ikke helt usannsynlig at jeg tar meg en tur med mine to små
Guttemamma :o) Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2007 Hei lille trille! Har egentlig svart deg på des klubben. Jeg kjenner ingen jeg heller, bare hatt litt kontakt med ei til fra des klubben. Hadde bare lyst å få til ett treff. Vet ikke hvor mange det blir. Håper det kommer noen, så jeg slipper å sitte der alene...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå