mona_k og lille brage;) Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 er det normalt at ungen kan reagere med noen "kviselignende" greier av mme? eller er det noe annet min brage har fått ? han har kun fått ca 30 ml 1 gang pga jeg var syk og klarte ikke gi ham nok melk =( takker for svar =)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Når de er få uker gamle kan det hende de får "melkeutslett" dette er ikek farlig og forsvinner av seg selv. Det kan også være varmeutslett og det bør forsvinne en liten stund etter at du har kledd av ham. Det lages mme som er "anti-allergi" F.eks NAN H.A. som kjøpes på apoteket (fikk anbefalt å bytte til denne i dag siden min 5 måneder gamle har fått "kviser" i nakken og bakhodet)
Hidjey Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Hvor gammel er han dA? Da Marcus var ca en mnd hadde han kviser i hele trynet, men det er visst helt normalt. Det varte noen dager, så fikk han fiiin babyhud igjen
mona_k og lille brage;) Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2007 tusen takk for svar =) jeg bruker den NAN som jeg fikk kjøpt på apoteket =) så da er det sikkert ikke det =) han er 1 mnd og 2 dager så da er det sikkert det (Hidjey og Marcus) foreslo =) masse takke klemmer=)
Mor til ei lita jente Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Min lille jente har masse hvite prikker, noe legen på 6ukers kontrollen kalte "rever".. de gikk visst bort av seg selv men spredde seg om man plukket på de !
mona_k og lille brage;) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2007 ja ikke sant titti ? han heter Brage magnus men kommer bare til å bruke Brage =)
mona_k og lille brage;) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2007 takk for svar til deg også mor =)
Juliemamman Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Men der er du jo Mona ! På msn står det "borte", så ville ikke mase jeg . Håper dere har det bra . Klem.
mona_k og lille brage;) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2007 der fant jeg deg =) så lenge dataen er på er msn på =) ikke altid jeg er ved daten da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå