Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er 5 mnd og kjempevanskelig å roe på kvelden, samma om det er kl 19 eller 21... Enten begynner han å gråte med en gang han når madrassen, eller så sovner han greit , men våkner minst en gang-relativt kort tid etterpå. Som oftest er han helt hysterisk-kan virke som han har drømt(?), og jeg må alltid ta han opp og gi han pupp igjen.. Da roer han seg.. Men han kan godt våkne enda en gang-da er det på`n igjen. Har begynt å gi han grøt i tillegg på kvelden nå, i tilfelle det var sult som var årsaken.. Jeg kan holde på i et par tre timer--- Og det er først når han har sovet et par timer, jeg kan "puste letta" ut.. Da sover han som en liten engel, gjerne hele natten igjennom. PS-han sover IKKe mye på dagen heller... (gjerne bare et par timer fordelt utover dagen). Kan det være seperasjons angst da?? Noen med råd el erfaring? OG gudene skal vite at jeg har jobba hardt og lenge for å unngå å ta han opp når han er lagt altså, men det går ikke!

Jeg gruer meg jo til kveldene nå.. Er mye alene på kveld/natt-pga sambos skift-jobb..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg tror han er overtrøtt faktisk. Sånn oppfører nemlig Embla seg da... Helt håpløst!

Mer søvn på dagtid er eneste løsningen.

Her har vi gjørt følgende; max 3 timer våkentid, så sove, koste hva det koste vil!

Her puppes eller trilles hun i søvn på dagtid.

Og det funker:p

Dersom hun ikke vil sove den siste luren legges hun når hun blir sutrete og klagete, før hun blir overtrøtt, samme om klokka er 17 eller 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...