Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 begynte med smaksprøver når tulla var ca 5 måneder, og det gikk treigt.. slet med å få i henne noe som helst, men så når hun ble 6 måneder så likte hun fast føde mye bedre enn melk.. og hun spiser allerede 2 måltider med grøt, ei banan, og litt fruktmos hver dag.. er dette alt for raskt? fra bare morsmelk til så mye fast tenker jeg.. dette forandret seg egentlig på bare 2 uker..merker stor forskjell på avføringen, tror ikke hun får i seg nok væske,men prøver å få i henne så mye melk som mulig..
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg trur barne ville ha reagert vis det ble fort. prøv med vann til maten og litt utenom.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Banan gir ofte treg mage. Kan være derfor du merker så stor forskjell. En hel banan hver dag er ganske mye.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 ja,vet det,men hun liker det så godt at hun bare sitter å gaper til hun får mer.. hehe..men kanskje viss jeg deler bananen i to før hun ser den så tror hun det er alt som er:p kjenner igjen maten nå, og blir helt vill når hun ser hva hun skal få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå