Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Du vet sikkert ikke hvem jeg er:) Men jeg så du hadde svart på innlegget mitt om boligpriser.

Jeg fulgt litt med på de heftige debattene som var her tidligere, uten at jeg blandet meg noe særlig inn. Men vil bare få sagt at jeg syns du er kjempetøff! Tenkte det da og kom på det nå når jeg så nicket ditt. Hvordan er formen din, har du begynt å fått mage? Så spennende. Jeg ønsker deg masse lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

åh så koselig, nå ble jeg glad her, he he!! takk takk!!

formen min begynner å bli litt bedre heldigvis, ikke fullt så kvalm lenger, så jeg får funnet på ting sammen m jenta mi! Magen har kommet den, huff... er ikke så glad i å være gravid jeg da, men litt koselig også! UL om en uke, så det blir spennende!!!

samarbeidet med barnefar går også litt lettere for tiden, så det går nok fint dette!!!

tusen takk for et oppmuntrende innlegg!!

kem

Skrevet

Hei igjen!

Blir nesten misunnelig når jeg hører at du har fått mage! Den tiden da kvalmen gav seg og magen blir synlig syntes jeg var veldig koselig. Jeg tror du får en jente til jeg. Blir gøy å se om jeg tipper rett, hehe. Tenk du får to barn som er ekte søsken, barna får samme etternavn og kun en barnefar og forholde deg til. Tør jeg spørre hvordan han tok det da du fortalte det til han?

Kos og klem!

Skrevet

He he, du kan godt få magen min ;o) Ho ho, trives best uten jeg!!! Men koselig å kjenne bevegelse da!

Håper egentlig det er en liten jente til, mest praktisk det, alt vi har her er rosa ;o) Stakkars gutt, ho ho!!

Barnefar fikk vel litt sjokk han også, som alle andre, så han tok det ikke så bra i starten synes jeg... snakket ikke særlig sammen, for han "stikker" av når ting blir litt trøblete.. Men nå går det lettere, og han sier han gleder seg, så det er jo fint da. Greit å kun ha en pappa å forholde seg til, fint for barna at de har samme pappa kanskje.... så prøver å se positivt på det jeg ;o)

Hvor i landet holder du og lillegutten din til da?

Klemklem

Skrevet

Hei!

Har ikke fått svart deg, for pcen min er den tregeste i verden! Men i dag kom jeg heldigvis inn på siden.

Er utrolig irriterende med menn som stikker med halen mellom bena med en gang det er ett eller annet! Men godt å høre at det har bedret seg litt;) Jeg og gutten min holder til i Kristiansand. Dere da?

Skrevet

Vi bor i bærum vi.

Hvor gammel er lille Noahen din da

spørsmålstegnet mitt virker ikke nå, he he!!!

Skrevet

hehe, så rart. Min pil til venstre virker ikke!!

Nå har Noahen min blitt seks mnd, og tar helt avgårde i utvikling. Blir nesten litt trist, nå er det ikke lenge før han forlater redet, hehe! Skjønner jenta di noe av at du har baby i magen? Prater hun mye? Gleder meg til Noah og begynner å prate. Blir så mye mer selskap i de da tenker jeg. Nå kan dagene bli vel lange syns jeg.

Klem!

Skrevet

He he lenge til han forlater redet vettu ;o) Skal være sammen m mamman sin i maaaaaaange år til! =)

Snuppa skjønner ikke at jeg har baby i magen, prøver å forklare henne det, men skjønner hun syns det er ufattelig, he he ;o) Blir vel et sjokk for oss begge når babyen er ute!!

Hun prater ikke så veldig masse enda, men kommer med noen nye ord støtt og stadig, så hun kan en del enkelt-ord nå. Og hun skjønner alt jeg sier til henne, så om jeg ber henne om å hente koppen sin f eks så gjør hun det - veldig moro tid =)

Men alle stadier på barna har sin sjarm!

Sier kanskje ikke det når hun er 14 år og skikkelig motbydelig, he he ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...