Trollet73 Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en hel haug, men det er dyrt. Kanskje noen vil spleise?
kattpus_Med ny spire Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 hei og hopp! Hvor skal du kjøpe dette hen? Jeg har noen forskjellige,men er alltid intr i andre og.... fortell mere da....
Trollet73 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har kjøpt en haug på eBay (fra USA). Ble svindyrt, men myyye billigere enn om jeg skulle ha kjøpt det i Norge. Men trenger jeg over 400 stk da??? Neppe! Altfor lett å bli revet med. Hvis du vil kjøpe noen av meg, (når jeg får dem) så blir jeg veldig glad for det. Selvfølgelig til en veldig god pris
Ravna Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Mener du slik "pynt" av diverse slag som man kjøper i små poser? Jolee by you, eller hva det står på dem? I såfall kan det godt være jeg er interessert!
Trollet73 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 Ja, det er blant annet slike Jolee By You også, men mest Jolee's Boutique (diverse pynt med lim til å klistre rett inn). Jeg har ikke fått pakken ennå, men skal gå igjennom den når jeg får den. Skal inneholde 10 stk av hver pakke. Jeg tar ut de jeg vil ha selv, og finner en lur måte å bli av med resten. (forhåpentligvis). Disse pakkene koster jo en "formue" i norske fotobutikker, så jeg tror det skal bli greit å bli kvitt dem. Begynner her inne. He he...
Jippi! Maibaby! Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Jeg vil gjerne kjøpe litt av "overskuddet" ditt! Det er jo utrolig mye fint, men det er svinedyrt å kjøpe alt av scrappepynt her i landet. Bodde i USA før, og hadde med meg en haug hjem, men hadde jeg vist hvor dyrt det er her ville jeg nok tatt med mye mer...
Trollet73 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2007 Jeg skal gi dere beskjed når pakken kommer over dammen. Tenker at tollvesenet skal klå litt først også. HUFF!
Jippi! Maibaby! Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 Flott! Tollvesenet skal nok også la pakken ligge på hylla si i noen dager, ja... Er det ikke fint:-(
kattpus_Med ny spire Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 jaaaaa, jeg og vil gjerne kjøpe. Hvor mye ga du for dette da? Men husk det til neste gang,at be selger sende det som en pakke, da slipper du evt toll!!!! Det gjør jeg,men jeg kjøper QK dies jeg da *S*
Trollet73 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2007 He he...jeg prøvde det. I utgangspunktet ville de ikke sende utenfor USA engang, og det kom ikke på tale å sende som gave... Ja ja, tiden får vise hvor lur jeg var. Om jeg får solgt noen da :-)
kattpus_Med ny spire Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 jeg kjøper jeg,hvis prisen er grei,hehe.... Men blei det veldig dyrt eller? Kjøpt en pakke derfra til 60 kr jeg,med 20 pakker jolees by you ell hva det heter....
Trollet73 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2007 Hva er grei pris da? Jolees By You er visst litt billigere enn Jolee's Boutique. Jeg har sett 108 pakker By You til 16 USD. Jeg betalte ca 250 USD inkl porto og gebyr. Så kommer norsk moms og gebyr i tillegg. Men jeg regner jo med at noen av pakkene er "ubrukelige". Veldig amerikanske greier med flagg, college graduation etc.
Ravna Skrevet 8. mars 2007 #13 Skrevet 8. mars 2007 Jeg søkte litt på nettet for å finne ut hva forskjellen er, men jeg må innrømme at jeg synes det ser veldig likt ut... Uansett er jeg interessert, så gi lyd når tollvesenet har gitt slipp på pakken din!
Linda og lille Oskar Skrevet 10. mars 2007 #14 Skrevet 10. mars 2007 kunne også tenkt meg å kjøpe litt:) har akkurat begynt, så trenger litt "dilldall":)
kattpus_Med ny spire Skrevet 18. mars 2007 #16 Skrevet 18. mars 2007 Hei igjen... litt treg med å svare deg ja... men bedre sent enn aldri,hehe... Jeg er litt gjerrig jeg da,så jeg ville ALDRI kjøpt over 50-70 dollar... Men har du fått pakken i hus,eller sitter tollerene å gnir på den ennå? Kanskje de er misunnelig på pakken.. mange scrappe glade folk norge rundt vettu
Trollet73 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. mars 2007 Pakken er i Norge! Ligger på fortollingslager i Oslo og venter på fullmakt fra meg. Har sendt den nå pr mail, så da har jeg den snart i hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå