Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Fant ingen på finn.no...iallefall ikke i Stavanger her jeg bor. Har hørt at tripp trapp stoler koster endel tusen nye og det vil jeg ikke bruke på det... På ikea sine hjemmesider fant jeg bare en høy babystol, det blir jo heller ikke det samme.. Noen som vet hvor det selges noenlunde rimelige tr trapp stoler??
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 vet at i oslo selger de den til 995, på babymagasinet på grønland. Vet ikke om de sender, du kan se www.babymagasinet. no.
-carina- Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 De selger vel Tripp Trapp look-a-like på flere babybutikker. Ellers kan du legge ut søk på Finn, så får du mail straks det dukker opp stol der. Jeg var aktiv på Finn i to uker, sjekket 3-4 ganger daglig. Det var stadig stoler til salgs, man må bare være heldig å være først... Og en dag var jeg heldig, da var jeg førstemann! )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Fullpris på Bohus og Babyshop er 1225,- Kjøpte for ca. 1mnd siden, regner ikke med at de har satt opp prisen på de etter det.
-carina- Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Ja, men man skal vel ha med bøyle og pute og det koster vel 350 i tillegg? Så om man får tak i brukt så er det jo kjekt... Mener at blant annet Barnas Hus har en annen variant, samme typen, men ikke det merket, så da blir det billigere...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 750 på skeidar tror jeg det var! Nå selger de en sån fin stol på ringo som du kan sette oppå vanlig spisestol med seler :-) Kjøpt i dag, så gleder meg til å prøve i morgen :-) Den kosta 349 kr
-carina- Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Var på kafè med en venninne... Der hadde de sånn barnestol som du setter oppi en vanlig stol... Det som skjedde var at den stolen tippet bakover! Bare som advarsel!! Er ikke sikkert det er samme type, men gjør meg en tjeneste og sjekk om stolen har lett for å tippe før du går fra babyen din i den stolen. Gutten til venninna mi satt faktisk ganske rolig da han plutselig tippet bakover!! Vil ikke at det skal skje med andre babyer. (Gikk heldigvis bra med gutten hennes, altså!) )
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Står advarsel på de at den skal ikke settes på stol/krakk uten rygg!! Virker veldig stabil og go denne :-)
-carina- Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Den som var på kafeen han liksom over stolryggen på voksenstolen... Og babyen satt relativt rolig oppi den. Men plutselig veltet den. Det var skikkelig guffen. Var en proppfull kafè, masse støy, men når det skjedde så ble det helt stille, du kunne hørt en knappenål falle! Etterpå kom servitøren og sa at de vanligvis advarte om at stolen var litt ustabil!! Men hun hadde jo servert oss i over en time, så hun hadde hatt god tid til å gi beskjed!! Er jo ikke sikkert det er samme stol, altså, jeg bare advarer alle etter den opplevelsen der... Akkurat det unner jeg nemlig ingen! )
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 På denne er det stropper til å ha både under og rundt stolen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå