Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 hei kvinner og menn!lure litt på hva folk generelt mener.jeg er alenemor med en datter på 2 år.faren hennes har ikke ønsket kontakt og har heller aldri møtt henne.da jeg var gravid var jeg veldig engstelig for hvordan dette ville påvirke henne i oppveksten.er i grunnen fortsatt det.da hun var 5mnd så ble jeg sammen med min første og største kjærlighet igjen.vi har vaklet frem og tilbake fra jeg gjorde det slutt 6 år siden.imellomtiden har vi begge hatt andre forhold men ender liksom opp med hverandre gang på gang,år etter år.grunnen for det er jeg faktisk ikke helt sikker på!har rett og slett følt meg utro mot han selv når jeg har hatt det godt i andre forhold.han er fast bestemt på at han elsker meg og vil ha meg i livet hans for alltid.jeg er litt i tvil om hva jeg vil pga han har så lett for og være trangsynt og jeg har lett for og irritere meg over små ting.for 7 mnd siden ble jeg gravid.han var kjempe lykkelig mens jeg var litt opp og ned hehe.jeg ønsket virkelig et til barn men var litt stresset pga det har hvert så frem og tilbake med oss.jeg eller vi mistet barnet.etter dette har har det liksom hvert slutt.mest pga at jeg har en tendens til og bli lei av han.kan ikke for det men jeg trenger mye tid for meg selv.trenger rom!vi har etter hver vår leil.poenget er-jeg ønsker virkelig et barn til men han men har ikke tatt dette opp med han pga det virker jo litt rart ut kansje?pludselig så sporte han meg i går om vi ikke kunne få et barn i sammen siden vi begge tok det ganske tungt da jeg mistet+han ønsker at jeg skal være mor til hans barn.jeg fikk litt sjokk pga situsjonen mellom oss.jeg svarte at jeg og ønsket meg barn men klarer ikke å ha et forpliktene forhold.jeg vil liksom ha mitt eget liv også.elsker og være alene hehe!!ja men det er helt greit svarte han.han var liksom vant til og ha det sånn. jeg er litt opptatt av hva andre rundt meg og generelt syns om dette.jeg ville forsatt bodd alene med ungene.er det liksom egoistisk på noen måte?vett at han elsker meg høyer enn jeg elsker han.det har vi også snakket om.han er enig at hvis vi skal ha et barn sammen så skal vi fortsatt bo seperat.han vil bli en god far og ta ansvar for begge barna itilfelle.håper på mange svar hilsen meg
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Sorry... Klarer ikke å lese dette uten å få hodepine... Bruk mellomrom og stor bokstav så kanskje du får noen svar...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 off!!!ja vel da men trenger du å svara sånn?du hadde vel ikje trengt å svara i d heila tatt.men du har nok rett i det.eg e faktisk litt stolt av meg sjøl eg hehe!! har nett fåt pc + sendt inn eget innlegg. jaja!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Hvis det er slikt du vil ha det så er det ingenting galt i det:) det er ditt liv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå