Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Kjære deg, Tankene mine er hos dere hele tiden......Kjenner at jeg ikke orker dibbe så mye nå....Dette har gått hardt inn på oss alle...Føler jo at jeg kjenner deg, selv om vi aldri har møtt hverandre........ Det er mange mennesker rundt i hele landet som føler med dere, vi tenner lys for den vakre englegutten deres og sender de varmeste tanker og bønner deres vei..........Vi er her når du orker og er klar for det..... Inntil det, får du ta så godt vare på deg selv som du kan klare midt i dette marerittet......Tårene triller for dere alle..... Varme klemmer fra meg og min familie
Reveenka Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Dytter denne, jeg, for nå så jeg at attpåklatt"en go'gutt" nettopp var innom!
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 ja,jeg er innom ;o) jeg la inn et innlegg til alle sammen istedenfor å svare denne,den dagen.;o)) jeg er rørt og glad for omtanken dere viser oss.sier det rett ut.uten idefix og all varmen fra alle som har skrevet fine ord,så hadde jeg ikke klart dette.jeg hadde helt klart ramla sammen.... føler jeg vil gå videre,så snart plager jeg dere med alt mulig ) her skinner stjernene i kveld.å en liten stjerne er ekstra vakker. klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2007 Vi er med dere i ånden imorgen kjære deg.........sender lys og kjærlighet til dere alle.......Det blir en vakker dag for en vakker engel:-) Varme klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå