leeelo Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Noen som vet om det finnes mørk brun bag til quinny freestyle? Mener jeg har sett det, var så fint med lyse blått til.. Noen som vet?
nr2 i mai:) Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Det finnes mørke brun bag, men det er liksom speedi og buzz bag....men de passer også til freestyleunderstellet. Er så dumt at de berre har de fire standarfargene på freestylevognene... Jeg har tenkt å ta den lysbrune freestyle med turkis speedibag:)
2(3) Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg har fått fatt på en mørkebrun dreami bag, så fornøyd med dette da det ikke finnes mange av dem for tiden. Jeg kjøpte den brukt på zett.no, naturhvit inni. Det er (antagelig) en 2005 modell da, det sa iallefall selgeren. Men det stemmer nok det, fra 06 er det jo svart og sølv inni. Har ikke sett lignende i butikker i inn og ut land og jeg har sjekket!!! Det brune er jo på vei inn igjen så kan jo være de produserer dem igjen eller iallefall får noen nye farger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå