Gå til innhold

Noen som har brukt tummy tub?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ute etter erfaringer... Leser at tanken iallefall er god men funker den i praksis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synst den funka veldig bra. Brukte den vel til han var litt over 1 år. Når han var liten kunne han bevege seg veldig fritt oppi der, heldt han berre i hovudet. Når han var større kunne han sitte der sjølv og styre.

Når vi var ute og reiste var det lett å ta med tub'en. Grei å pakke toalettsaker og bleier i...

Veit ikkje heilt kva du lurer på?

Skrevet

Bare om det er et greit altenativ til badekar. Har bare sett det på bilde og det virker litt krunglete å komme til overalt for å få vasket babyen.. Mest ute etter å høre om folk er fornøyde.. :-)

Skrevet

Jordmor badet datteren min i en sånn dagen etter fødsel, så veldig harmonisk og fint ut. Hun inntok fosterstilling, sikkert slik hun lå inne i magen. Men foretrakk balje hjemme, så litt skummelt ut å bare holde henne under haka.

Skrevet

Jeg har bare prøvd det en gang på tanteungen min, men jeg syntes det var litt krunglete.. likte bedre et lite balje badekar.... men mulig det funker bedre når man får prøvd det litt da ;)

Skrevet

Vi syns ikke at det fungerte så godt når barna var nyfødte, fordi det var vanskelig å holde på dem. (Svigermor tok et bilde der det ser ut som vi holder på å drukne førstemann oppi der...) Syns heller ikke det fungerte bra når de ble eldre, for det er så vanskelig å komme til så man får vasket skikkelig. Nå må jeg nevne at jeg er blant dem som bare bader ungene en gang i uken, så da er de jo litt skitne. Bader man dem hver dag, er det jo ikke så mye skit som skal vekk... Da går det sikkert bedre. Men begge våre unger har likt bedre et vanlig badekar vi kjøpte, da kan de strekke seg bedre (også som nyfødte har de likt det) og sparke med føttene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...