MrsAndersen Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg skal gifte meg om 5 1/2 uke i Madrid. Har noen gjort det samme før? Jeg trenger sårt tips til brudebukett, sminke, frisør, restaurant osv osv. Det skal visstnok være ca 20-23 grader på den tiden. Vi har med forlovere og skal være der i 5 netter. Bor på et fint og sentralt hotell. Håper noen kan hjelpe meg... : )
Bobo Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Hei, Vi gifter oss i Madrid 23/3 så jeg kan dessverre ikke gi deg noen tips enda, men jeg skal prøve å legge inn tisp i ettertid om vi oppdager noe smart. Jeg sminker og fikser hår selv. Planen er å få tips til nærliggende blomsterbutikk fra hotellet slik at vi sjekker ut det dagen vi kommer (gifter oss to dager etterpå). Du kan f.eks låne en bok om Madrid på biblioteket eller kjøpe selv, for der er det en masse restauranter i forskjellige prisklasser. En ting som er verdt å merke seg er at madriderne ikke går ut å spiser middag før tidligst kl 2100 på kvelden. Og lunsj er rundt kl 14-15 på dagen. Og husk at de har siesta midt på dagen. Vi gifter oss kl 1230 på dagen, så vår bryllupsmiddag blir nok mest sannsynlig middagslunsj på en bedre restaurant i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå