Arb.ledig husmor Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hei! Eg og familien min flytter snart til Laksevåg. Vi har en liten datter på snart 6mnd, og ønsker gjerne å komme i kontakt med noen som har små barn. Vi flytter fra Kr.sand til Bergen. Eg har noen bekjentskaper på Os, mens samboer ikkje kjenner noen. Håper det er noen av dere der ute da ) PS: Vi er forresten snart 27(eg) og 29 år(han)...
Gjest_1001 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Om du går inn på trefforumet på bergen siden får du sikkert mange svar ;-) Jeg bor ca 15 min + - trafikk unna. Men kanskje det er noen andre fra laksevåg?
Bonusmamma13 Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Hei.. Jeg bor på Laksevåg, har en gutt på 5 mnd:o)
lillebyll Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 heihei eg bur på damsgård/laksevåg. har ei jente på 3mnd.
Arb.ledig husmor Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 Heisann Mamma til Andrés! Eg lure på om du vet noe om helsestasjonen der? Er det flere, eller er det bare en? Eg må jo kontakte en, siden vi er nyinnflyttet, og vil jo helst ha den "beste". Men må vel også velge den som er i "min" region... Vet du om det finnes noen tilbud vi kan være med på om dagen? Om du vil, kan du sende en privat mld...
mamma til en prinsesse Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Jeg bodde på laksevåg når jeg gikk gravid. Da gikk jeg på solheimsviken helsestasjon og syns de var kjempe greie der. Så det er sikkert den du må gå på.....
Bonusmamma13 Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Hører ikke den til Årstad bydel da? Jeg går på Laksevåg helsestasjon i Kringsjåveien. Har sendt deg pm Serinas mamma:o)
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Heisan :-) Jeg og bor på Laksevåg. Har en datter på 3,5 mnd. Det er Laksevåg helsestasjon du vil høre til her ute. Er ikke sikker på hva slags tilbud du er ute etter, men det finnes åpen barnehage her som er åpen for alle :-) (fra 0-6år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå