Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg lurer på å begynne med å legge babyen min på eget rom? Men lurer på om deter for tidlig. Han er bare 4 mnd... Noen med erfaringer?
~mamma~ Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Vi har bare gode erfaringer med å legge snuppa på eget rom fra hun var ca 2 1/2 mnd. Bruker babycall slik at vi hører henne. Hun får fortsatt nattmat, så vi har en stol stående på rommet hennes, der jeg sitter og ammer. Jeg har begynt å sove med pysjamas, for det ble for mye styr med morgenkåpe, og for kaldt å sitte i trusa og amme ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 syntes det var tidlig.. Vår var 7, eget rom i tre uker nå
Tiddelidu Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Fem og en halv mnd, fikk ikke plass i vugga mer..
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Han var akkurat 4 mnd. gammel og det har gått kjempe bra.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 henrik var 4 mnd og det har gått kjempe bra..han sover bedre om nattan og det gjør vi også..har babycall vi bruker for å høre han og han sover på rommet ved siden av oss...
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Hmm.. Bare æ som syns at det hørtes tilig ut? Vi hadde sønn vårres inne i 1 år. Bi å ha snuppa inne hos oss iallefall til ho e 7 måneda denna gang
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 fikk beskjed på hs at det er helt greit og det har funket veldig bra her i huset..vi sover alle mye bedre etter vi flyttet han og ikke minst lillegutt selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå